vriendinnen doen raar

he, ik zit nu in de tweede & vorig jaar had ik veel vriendinnen, die heb ik nu nog steeds. maar ze doen de laatste tijd een beetje raar.
in de eerste ging ik heel veel met ze om & waren het echt mijn beste vriendinnen.
maar als ik nu bijvoorbeeld met een ander meisje naar de stad ga zeggen ze dat het niet mijn echte vriendin is en dat ik nepvrienden heb.
en ook maken ze wel eens foto’s en ze hebben ze wel eens op hyves gezet.
maar als ik dan vraag of ze die eraf willen halen, doen ze dat wel! alleen een foto heeft er wel een half jaar opgestaan.
soms doen ze ook heel raar, in een www stond een keer bij reactie’s ik haar haar. en dat ging dus over mij! ze zeggen ook welleens zomaar op hyves; hoer ofzo, en als ik hun krabbels wis dan worden ze vet boos, ze zeggen dat ik dom ben en dat soort dingen, en met ze praten helpt niet echt! ik heb ook wel eens een keer proberen te praten, maar het lukt niet. in het begin van de eerste zijn we een vriendin kwijtgeraakt ook met zoiets, en ik ben echt bang dat ik ze ook kwijt raak! ik weet niet wat ik moet doen? kunnen jullie me helpen? alvast heel erg bedankt :kissing:

Ik snap het niet helemaal.
Maar ik zou zeggen, ga eventjes met ze praten?

Praten met ze?

dat helpt dus juist niet !

wat bedoeling van is
er naar vragen
als je echt wil weten praten

Sorry, maar waarom wil je ze niet kwijtraken? Klinkt alsof je ze al kwijt bent. Ik zou in ieder geval geen vriendinnen willen die alleen maar zitten te bitchen.

het zit je best hoog volgens mij.
maar ik denk eerlijk gezegd ddat ze je aan het mijden zijn en dat ze je gewoon ongewenst willen laten voelen ofzo… ik weet niet, ik leef jouw leven niet maar misschien proberen andere vrienden te zoeken want zij ziten heel de tijd jouw te irriteren en te kwetsen… ik bedoel je noemt iemand niet voor niets ‘hoer’ en via internet is al zo LAF…

Gewoon geen aandacht meer aan besteden en je energie lekker stoppen in mensen die jou wel de moeite waard vinden!

Het komt erop neer dat het door Hyves komt?
Dat is niet goed.
Praat in het echt met ze.

nee het komt niet door hyves! op school ofzo doen ze ook heel raar. of als ik met een ander meisje ben zeggen ze dat ik heel veel met haar doe ! en dan doen ze weer kut enzo terwijl dat dan egt wel meevalt

Nouja, wat ik er nu van begrijp… dumpen die handel!
Want ze komen voor mij nou niet over als echte vriendinnen, en het komt over alsof ze van je af willen ofzoiets. Ik heb in die situatie gezeten, ik weet hoe het voelt en het is kut. Maar het beste is echt om van ze af te zijn en je vind echt wel betere/echt goede vriendinnen! Ik spreek uit ervaring.

Ik zou zeggen: dumpen!
Jij kunt beter krijgen.

Ze noemen je hoer en je wilt ze te vriend houden?

dan zijn ze dus niet je beste vriendinnen. je kunt heus beter krijgen dan nep vriendinnen zoals deze, die je hoer noemen. ga met mensen om die wél normaal tegen je doen .

ik haar haar?
wtf?

Als je niet met ze kan praten kan je ze ook geen vriendinnen noemen.

Ik zou ze geen vriendinnen meer noemen als ze zo bitchy doen.
Je moet gewoon lullig terugdoen en andere vriendinnen zoeken.