Vriendinnen doen lullig.

Heee. Ik weet niet precies waar ik dit topic moet plaatsen maargoed,

Ik heb dus 2 beste vriendinnen die al 3 jaar bij me op school zitten. Met de één (S)was ik al eerder bevriend, en later kwam dat andere meisje (E) er langzaam bij. We zitten sinds een tijdje niet meer bij elkaar in de klas, maar wel op dezelfde school.
Het is eigenlijk altijd wel goed gegaaan. Sinds een paar weken zijn ze echt veranderd…Ik voel me helemaal niet meer op me gemak bij ze. ‘E’ zit de hele tijd over ‘S’ te roddelen, waarop ik expres niet op in ga omdat ze het waarschijnlijk tegen ‘S’ zal vertellen. Ik had haar al een tijdje door dus…
Ik dacht dat ze dat deed, om mij en ‘S’ uitelkaar wilde halen, en dat ze ‘S’ voor haar zelf wilde hebben. Dit is ook echt zo uitgekomen, want ze zijn samen veel closer, en gaan dingen doen zonder mij. Vroeger deden we dat nooit! ‘S’ doet ook veel afstandelijker tegen me, en ze reageert niet echt aardig op dingen die ik zeg.
Waarschijnlijk heeft ‘E’ de roddels die zij vertelde verdraaid, en gezegd dat ik het heb gezegd. Omdat ik anders echt niet zou weten waarom ze ineens zo doet.

Nu is het zo dat ze sinds 2 weken ongeveer me zowat compleet negeren! Ze zitten met hun rug naar me toe, en lachen om dingen waarvan ik nog niks weet. Ze vertellen elkaar dingen die ik niet mag weten.
Ook is het zo dat ‘E’ heel arrogant is geworden, en ik begin me er echt aan te irriteren. Ik heb vriendinnen in mijn klas, waarbij ik gewoon mezelf kan zijn en lol kan hebben. Wat ik met hun niet meer kan, omdat ze me erbuiten houden…wel worden ze boos als ik weg ben. En dan ‘laat ik ze in de steek’ zeggen ze. En dat ik hen opeens laat vallen.
Ik ben het echt zat, en het zijn gewoon een stelletje gemene bitches.
Ik weet nu dus niet wat ik moet doen? Laten vallen? Nieuwe vriendinnen zoeken? Wat zij dus lullig van mij vinden…
Met ze praten heb ik eigenlijk neit zo’n zin in, want ze zijn gewoon heel erg veranderd, en passen niet meer bij mij.
Maar ik ben bang dat ze over me gaan roddelen als ik niet meer met ze omga,
Jullie kunnen me waarschijnlijk niet helpenn,maar ik moest mn verhaal even kwijt, omdat ik er met niemand anders over kan praten…:frowning_face:

Wauw je bent mijn spiegelbeeld meid
Maar weetje wat ik dan altijd doe ?
“Succes hebben” dan hebben hun ook het idee van “oh ze is veel beter zonder ons af” Natuurlijk zeggen ze dat niet maar sta gewoon boven ze ga meer met andere mensen om en ga met hun lachen om dingen die zij niet weten gewoon succes hebben dat helpt geloof me en als ze over je roddelen laat ze lekker jij weet dat het stelletje bitches zijn dus waarom zou je aandacht aan hun besteden
Veel succes ermee en hou me op de hoogste als het lukt

Dankjewel :slightly_smiling_face: Ja dat probeer ikook, ik heb gewoon lol enzo, maar dat snappen zij dan weer niet. En ik zit zegmaar een beetje aan ze ‘vast’ , maar ik ga gewoon langzaaam proberen met andere meiden om te gaan.

Wauw alsof je een spiegel voor me houd dankzij jou weet ik nu waarom het zo moeilijk is met mijn 2 “Vriendinnen” afstand te houden ik zit namelijk ook aan ze vast

jaa gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem dan! :wink: Ja dat is best wel vervelend, ik ga al heel lang met hun om en ook al vinden ze het waarschijnlijk toch niet zo erg als ik niet meer met hun om ga, toch is het vreemd om ze opeens te laten vallen. maar het is wel beter denk ik. Dus dan gaa ik gewoon vaker met andere mensen om, en me minder met ze bemoeien.

In het begin is het moeilijk maar je bent beter af zonder ze. Gewoon doorzetten !
Up x