''vriendinnen-dip''

Heee,
nu het vakantie is, spreekt iedereen af etc.
Nou heb ik mezelf wijsgemaakt dat iedereen altijd afspreekt enzo en als ik 3 dagen niet afspreek dat niemand mij mag enzo. :blush: Behoorlijk irritant, ookal vind ik het wel fijn om thuis te zijn opzich. ookal voel ik me dan dus zo nutteloos en ‘‘vriendloos’’. Ik wil die gedachte wel van me afzetten, maar het lukt me gewoon niet, omdat ik weet dat het soms wel waar is. En ik kan me ook niet voorstellen dat al die mensen eens een dag alleen thuis zijn. Dit komt mede door twitter, waar iedereen stoer doet.
Iemand hetzelfde?

xoxox.

Nee, ik heb niet hetzelfde. Maar kun je ze niet gewoon vragen om af te spreken?

Persoonlijk vind ik het héérlijk om in de vakantie alleen thuis te zijn, rust, daar draait het bij mij om als ik het over vakantie heb.
Maar ik snap je probleem, het is misschien een tip om gewoon niet meer op twitter te komen en wanneer jij zin hebt om iets te doen dan ga je gewoon opzoek naar vriendinnen die mee willen.

Echte vrienden staan achter je hoe jij je ook voelt wat jij ook vind. En geloof me, die mensen zijn ook gewoon een dag thuis hoor!

Ik weet niet of je écht wat aan mijn reactie hebt, maar probeer je er gewoon boven te zetten, maak een lijstje met dingen die je thuis wilt doen, en daarna zie je wel weer!

ja dat doe ik soms ook, alleen dan ben ik bang dat ze me lastig, irritant vinden, maar zo ben ik. :x

Het is heus niet erg als je een paar dagen thuis zit. Ik bedoel je hebt vakantie, dan gaat het om niks doen (bij mij dan.) Ik vind het heerlijk om niks te doen soms. En als ik zin heb om wat te doen vraag ik het aan vriendinnen of aan mijn zussen (:

Ik snap wel wat je bedoeld, maar eigenlijk vind ik het wel lekker om in de vakantie te doen wat ik zelf wil en te relaxen, maar af en toe heb ik dan wel zon moment dat ik ook zo denk ja.

Als je een keer een dag thuis zit vooral niet achter Twitter/Facebook gaan. Dan kan je meer genieten van je dag, denk ik.

Fijn om te horen dat dit wel zo is. ^ik heb dan het gevoel alsof de meesten dan met elkaar gezellige dingen doen en ik er buiten sta, wat niet zo is. D:

Dit is een goede tip!

Hmm, ik ben nooit echt alleen! Ik zit in de vakantie nooit 3 dagen achter elkaar thuis zonder te werken oid.

conclusie: ik moet me niet zo druk maken?

Nou eigenlijk wel, probeer gewoon te genieten van de rust!:angry2::guitar:

Ik heb het ook hoor haha.
Ik vind afspreken leuk, maar niet te vaak.
En als ik dan x thuis zit lekker en ik lees twitter ens dan denk ik. Pff ben wel vriendloos hier XD

ik heb eigenlijk nog iets. :blush:
ik zit in de klas in een groepje met 7 meisje incl. mezelf
er zijn er 4 daarvan die echt ook met de jongens enzo omgaan, best wel druk zijn enzo, soms kan ik ook wel druk zijn, maar hun dan ook met die jongens enzo en daar ben ik niet zo van weet je wel. :x
dan heb je nog die andere 2, die zijn wat rustiger ook en wij zijn dan een beetje met zn 3en meer en die anderen met zn 4en. Alleen we zijn dus wel met z’n 7en, snapt? Nou kan ik met beiden groepjes in t groepje (hahah vaaaag) goed overweg, want ik wil me dan ook weer niet buitensluiten van die 4, alleen dat blijkt wel heel moeilijk te zijn want ze posten wel vaak op twitter dingen met zn 4en enzo. Hier zit ik opzich ook best mee. . .

oh en dan willen ze volgend jaar echt keiveel met de jongens gaan doen enzo, maar die jongens zijn echt ontzettend oversekst enzo en bah, daar ben ik niet zo van, ik spreek liever met alleen meiden af dat vind ik veel gezelliger dus want dan voel ik me fijn enzo. :$:$

UP !

Mijn vakantie is helemaal volgepland, dus ik zou een dagje alleen thuis he-le-maal niet zo erg vinden!

Daardoor moet je je niet laten tegenhouden om wat af te spreken met ze. Ze zijn gewoon heel hecht met elkaar. Maar ik denk wel dat ze het juist leuk vinden als jij een keer vraagt van heej zin om te winkelen? of iets drinken? ofzo. Niet te bang zijn voor hun reactie!

Als je zelf al weet dat het niet zo is, wat wil je dan nog horen hier?

Op zulke momenten voel ik me een beetje er buiten staan, het is niet zo, maar dat gevoel heb ik dan.

^ bedankt voor de reacties!

Ik heb ook echt amper vriendinnen en ik zag daarom een beetje tegenop deze vakantie omdat ik gewoon niets te doen ging hebben.
Maar eigenlijk vind ik het gewoon leuk om thuis te zitten, ik ben niet echt iemand die graag veel weg gaat.