Vriendinnen die zonder mij dingen doen

Hoi!

Een aantal jaren geleden heb ik een soort van mijn vriendinnen groep bij elkaar gebracht. De één kende ik van werk, één van school en een paar van uit de buurt. Ik vond het leuk om eens met z’n alle uit te gaan enzo en zo zijn we nu al een paar jaar een vriendinnen groep.

Als ik hoor dat mijn vriendinnen af spreken zonder mij, voel ik mij daar nooit fijn bij. Bijvoorbeeld ja ik ga met haar drankjes doen en dan blijft ze bij mij pitten.

Als ik niet wordt gevraagt of er niet bij betrokken wordt voel ik me gelijk een soort van kut. Bang dat ze mij niet leuk genoeg vinden ofzo? Ik weet zelf niet eens wat ik voel, maar wat ik voel is niet nodig. We zijn een vriendinnen groep waarin het normaal is dat je niet alles samen doet, maar toch zegt mijn gevoel wat anders.

Hebben meer mensen dit? Hoe is het bij jullie over gegaan of hoe gaan jullie ermee om? Ik weet dat het onzin is maar toch blijft het!

Greeetz

Maar als vriendin X met alleen vriendin Y een drankje gaat doen… Wat is daar mis mee? Of gaan ze echt bijvoorbeeld met zijn allen uit en vragen jou dan niet?

Want als ze dat niet doen, snap ik het probleem niet…
Vorige week heb ik ook met een vriendin uit de vriendinnengroep een drankje gedaan… Morgen zien we elkaar als groep weer. Moet kunnen.

Bedoel je dat ze als hele groep zonder jou afspreken? Of dat twee meiden uit de groep wel eens wat met elkaar afspreken? Want dat laatste vind ik gewoon normaal, zeker als iedereen het goed kan vinden met elkaar.

Ik zou me er niet te druk over maken, jij gaat toch ook wel eens met een van die meiden wat samen doen?