Vriendinnen die nooit wat willen afspreken..

Hey allemaal. Op school heb ik een prima aantal vriendinnen, maar elke keer als ik aan ze vraag of ze buiten school iets willen doen kunnen ze niet, of reageren ze niet… Daardoor blijven de vriendschappen ook vrij oppervlakkig, ik zie ze namelijk bijna alleen maar op school. Ben ook superjaloers op vriendengroepen die vaak dingen samen doen etc… Herkent iemand dit probleem? En heeft iemand tips?

Jaa ken ik wel een beetje, heb ik niet met allemaal maar een paar hebben ook nooit zin om iets te doen of komen met van die exuses, gelukkig heb ik ook vriendinnen waar ik wel vaak iets mee ga doen.

ik herken het niet dat vriendinnen niks willen afspreken, meestal willen ze wel.
maar ik herken het wel van die vriendengroep, ik heb wel vriendinnen, maar we zijn verder niet een vriendengroep ofseuw xD maar dat lijkt me wel leuk xD
tips… geen idee?

Ik zou ze voor het blok zetten. Vraag of ze wél met je willen afspreken, zo niet. Dan weet je waar je staat. En hoef je het ook niet meer te vragen.

Het is lastig, dat weet ik. Ik heb ook jaren rot contacten gehad zoals dit. Maar ik ben er onderhand wel klaar mee. Ik wil niet gebruikt worden wanneer iemand zich verveeld en even een belletje doet. Wat bij mij wel het geval was.

ik herken het wel, zelfs mij 2 goede vriendinnen kunnen niet.
1.eentje heeft geen zin
2.eentje mag niet van haar ouders,haar ouders zijn buitenlands

Gewoon laten vallen en met mensen gaan die wel willen afspreken

ik snap je bij mij is het zo met mijn beste vriendin,zodra ze een vriendje heeft ziet ze mij niet meer staan.als ik geluk heb wil ze 1x afspreken.dan kom ik,smst constant met hem en praat alleen maar over hem.zo irritant en als ik zeg zullen we het nu ergens anders over hebben zegt ze dat ik jaloers ben.maar soms ben ik wel jaloers want zij krijgt altijd aandacht van jongens en ik nooit ): maar ik zou vragen waarom ze nooit met je willen afspreken en vraag gewoon of ze eens zin hebben om met een hele groep te gaan zwemmen of bijvoorbeeld bios.je kan ook nog altijd een feest gaan geven om zo het ijs wat te breken (: in ieder geval succes!

Ik heb ooit een vriendin gehad die echt nooit wat wilde afspreken. Ze kwam nooit zelf met een voorstel en als ik ermee kwam wimpelde ze het vaak af.
Het is nu dus ook geen vriendin meer. Mede daarom, we verloren contact en dat moet van beide kanten komen.

Ik herken het wel een beetje, verdoe je tijd niet aan hen en zoek gewoon andere mensen die wel met je willen afspreken.

Ik heb een vriendin en als ik het haar vraag gaan we ook wat doen, super gezellig!
Alleen het is wel irritant dat ik het telkens moet zeggen. Heb het ook aan haar vertelt.

Mijn vroegere beste vriendschap is zo ook kapotgegaan. Alle keren dat we iets gingen doen kwam het van mijn kant, ik vroeg elke week of ze iets wilde afspreken en dan kreeg ik als antwoord “als ik geld heb schat!” of “ja gezellig mop!” en vervolgens liet ze niks meer van zich horen (en ik had besloten dat het van haar kant moest komen) dus hebben we geen contact meer gehad.

Zeer jammer, maar dit soort mensen kun je beter gewoon laten. Vriendschap moet van 2 kanten komen.