vriendinnen-afpak

haaii allemaal!
ik had heel lang een goede vriendin waarmee ik altijd in de klas zat.
maar toen ik een tijdje ziek was geweest, en weer terug op school kwam.
had een ander meisje mijn vriendin ingepikt! :rage:
ik wil haar terug pakken, maar ik weet niet hoe.
heeft iemand misschien tips om mijn vriendin terug te krijgen?
(het moet niet te gemeen zijn, want mijn vriendin moet me ook nog als vriendin willen)

alvast bedankt!

xoxo

Ik zou het haar gewoon zeggen.

Een echte vriendin hoor je niet terug te krijgen?

Die is er voor je.

Ga een keer met zn 3en kletsen en vraag achteraf of ze het leuk vinden een keer samen af te spreken ofzo, en ondertussen moet je je iets meer met je vriendin bezighouden en afspreken!

Echt ingepikt? Dus dat ze geen contact meer mag hebben met jou?
Want het is niet verboden om met andere mensen om te gaan.

Gewoon jezelf zijn. Dan ziet ze vroeg of laat vanzelf wel in dat jij haar vriendschap het meest waard bent. Het is niet een kwestie van ‘‘vriendin terugpikken’’, maar je kan er ook voor kiezen met dan andere meisje ook om te gaan, misschien worden jullie wel drie leuke vriendinnen.

Bij mij was er ook zoiets en uiteindelijk heb ik de hoop maar opgegeven want steeds als ik iets met A. wou doen, moest F. er weer perse bij zijn:S
En A. trok zich toch meer naar F. toe om een of andere vage reden.

Erover praten en dan wachten totdat ze zelf terugkomt. Terugpakken tsja… dat is onzin.

Ik vind het overigens heel raar. Waarom kan je vriendin niet bevriend zijn met jou en met haar?

Ja ik snap de logica niet van dat je van iemand kan zijn… I guess.

raar dat iemand je vriendin kan afpakken…?
als het een echte vriendin is, is ze er voor jou?

je vriendin kan toch wel meerdere vrienden hebben of niet dan?

is het nu dat ze je compleet negeert ofzo? want ze kan ook gewoon andere vriendinnen krijgen he :slightly_smiling_face:. ik zou met haar gaan praten

:anguished:?
Flauw… I know.

OT: op die leeftijd gebeuren dat soort dingen wel regelmatig, zoek je gewoon een andere vriendin. Of direct een hele hoop vrienden, dan hang je niet aan 1 iemand vast.

Ik vind niet dat je vrienden kan ‘afpakken’.
Vrienden komen vanzelf.
en zo te zien kun je haar geen echte vriendin meer noemen als ze jou nu niet meer ziet staan?

Waar zie je staan, of waar haal je dat uit?

Wat ik bedoelde is, dat als haar vriendin niet meer zoveel met haar wil omgaan als voordat ze ziek werd,
je haar geen echte vriendin kan noemen?