vriendin

ik had een beste vriendin en een vriendin toen zij mijn vriendin je gaat te veel om met haar ben je mijn vriendin wel ik zij jah en nu zijn ze vriendin ze waren eerst niet vriendin nu wel en ze negeeren me ik vin het niet leuk dus ga ik hun nu negeren tips graag sturen

oke. ik snap er geen ene bal van.
kan je het misschien wat duidelijker typen? en met punten enzo.

haha, als je in het echt ook zo praat, zou ik je ook gaan negeren. duidelijker typen alsjeblieft!

Haar beste vriendin en haar ‘vriendin’ zijn vriendinnen geworden
Nu negeren ze haar
Ze wil terugnegeren

tips

oke XD. negeren is gewoon niet antwoorden enz, dus daar heb je toch niet echt tips voor?

ik zou vragen waarom ze opeens zo doen,
en als ze dan niet reageren zou ik bitchie terug doen.
maar voortaan mag je wel wat duiderlijker zijn met typen (:
moest het 10x snappen voordat ik het echt snapte hihi.
nouja, anders ga je aan je andere vriendinnen hulp vragen,
of hun raad weten of wat dergelijks? xx

da’s nog eens handig. telegramstijl! xD

uuh, je kunt wel terugnegeren, maar als ze jou negeren heeft dat toch geen nut meeer? ik zou ze gewoon links laten liggen. > je hebt toch nog wel andere vriendinnen? als ze tegen je praten, geef je antwoord, meer niet. ikbedoel, zo doe ik dat altijd.xD niet vnuit mezelf tegen hun praten, maar niet het spelletje mee spelen. want dat willen ze graag denk ik.
of je vraagt waarom ze je negeren want ze zijn niet boos op je ofzo toch?
als ze je negeren zullen ze daar vast wel een reden voor hebben, zo niet, dan laat je duidelijk weten dat je daar niet van gediend bent. xD
succes

Vraag wat ze plots tegen je hebben?! Probeer er met ze over te praten!
willen ze je niet antwoorden en blijven ze je negeren , denk ik dat je je toch af moet gaan vragen of het wel “echte” vrienden zijn . Probeer iig ze zo weinig mogelijk van dingen te beschuldigen en jezelf ook want daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee! vraag of ze een gezellige meidenavond komen doen en heb het er eens over!
veel succes ermee!
liefs…

Confronteer ze ermee!
Zij denken dat ze dit zomaar kunnen maken en dat jij er toch niet moeilijk over gaat doen, maar als je het gewoon tegen ze zegt, moeten ze óf een goeie reden geven, óf weer normaal gaan doen…

Vaag …

Zijn dat vrienden dan? zoek nieuwe vrienden! :relieved:

zelf heb ik ook eens gehad bij iemand waarmee ik heel close mee was dat ze gingen steuken tussen elkaar, maar niet opreageren en je zelf zien dat je boven hun staat

ook wel eens gehad. heb er niet echt op gereageerd. die vriendschap tussen hun was ook zo weer over dusjaa

milley, ,misschien is het aardig om te vertellen om het nu gaat zodat we je nog meer tips kunnen geven?!
liefs.