'vriendin'

Hey meiden,

Ik ga nu al zo’n jaar om met een meisje bij mij op school.
Ze is een paar jaar ouder maar dat komt omdat ik op het volwassenonderwijs zit van het MBO.
Ze is nogal een agressief meisje en niet echt bepaald hygiënisch en verzorgd.
Ze wast haar kleren(volgens mij) niet want ze heeft altijd vlekken in haar kleding.
Ja op dezelfde plek daar heb ik eens op gelet.
Mensen denken al snel dat jij dan ook zo’n persoon bent en dat wil ik niet.
Vorig jaar is ze dus een hele lange tijd ongeveer 2 maanden niet naar school gekomen.
Zogenaamd ziek, ze had iets aan haar longen wat mijn vader toen ook had en bij hem was het binnen 2 weken weg.
Erna was ze weer een tijdje op school maar in die tijd ben ik veel alleen geweest op school. Alleen in de pauze’s enz vond ik helemaal niet zo erg kom ik dus dit schooljaar achter.
We gingen dus met nog een meisje om maar zij heeft haar eigenlijk beetje bij beetje weggepest zeg maar op een hele slimme manier.
Ik vind dat meisje echt super aardig en als ik haar tegenkom op school praat ik ook altijd met haar.
Nou vorig schooljaar raakte ze zwanger toen ze dat hoorde is ze niet meer naar school gekomen, ook ervoor was ze er vrij weinig.
Dit jaar is ze dus weer op school en eerlijk gezegd moet ik haar nu absoluut niet meer.
Ze liegt? smst ze dat het lokaal vol was terwijl ik in dat lokaal zat waar ze haar pasje en lijst heeft neergelegd en het lokaal half leeg was?
Ze is ram opgefockt als ze me ziet praten met dat meisje wat ze vorig jaar heeft weggepest begint ze van ’ wat was zij met jou het praten? ’ en dan op zo’n kuttoon.
Vandaag zei ik kom hier zitten dan zei ze neee zie je dan niet wie naast je zit? (dat was dus dat meisje)
En dan zijn er natuurlijk nog dingen die ze doet dit zijn even de 2 waar ik het snelste op kwam.
Ik heb er gewoon genoeg van mijn vriend wordt er ook helemaal gek van alleen al om wat ik allemaal vertel wat ze doet.
Hij zegt dat ik met haar moet praten maar ik ben in zo’n dingen niet goed en om eerlijk te zijn durf ik dat ook gewoon niet…
Omdat ze zo agressief is en snel iemand slaat.
En ik dus echt niet zit te wachten op een hele ruzie/vecht actie op school.

Hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik er genoeg van heb hoe ze steeds doet?

Ik moet er wel even bijzetten dat ik sinds dit jaar met nog een meisje op school omga. Ze is heel aardig en zijn ook altijd samen in de pauze maar ja dan is ze er toch weer bij…

ik kan maar moeilijk onderscheid maken tussen die 2 meisjes in je verhaal.

Je kan langzamerhand gewoon met anderen omgaan, is bij mij gelukt want ik had een soortgelijke situatie. Echter was dat meisje ver van agressief.

dumpen die hap , en laat je vriend vlak bij zijn ( om een hoekje) om in te grijpen als ze agressief word.

Steeds minder met haar omgaan. Steeds minder enthausiast op haar verhalen reageren en minder intresse tonen. Dan krijgt ze er vanzelf ook minder zin om moeite te doen.

Ga met anderen om, en negeer haar. Maar als ze je op blijft zoeken, vertel haar dan dat je liever hebt dat je geen vriendinnen meer bent, hoe hard het ook aankomt.

Ik zou het gewoon tegen haar zeggen terwijl er mensen bij staan (of ergens vlakbij) die je kent, zodat het niet uit de hand kan lopen. Of je zou haar kunnen negeren, maar dan is de vraag of ze de boodschap snapt.

Waarom kan je haar niet gewoon laten vallen? Kies voor dat andere meisje en je bent ervan af

wow dat klinkt echt als een probleemkind zeg… STOP gewoon met om gaan met haar. cold turkey

Ik snap er niet zoveel van, maar je jij bepaald zelf met wie je omgaat. Als je niet op een subtiele manier duidelijk kunt maken dat je liever niet met haar omgaat, dan moet je misschien een beetje harder zijn.

Ik snap het ook even niet met die 2 meisjes, wie was er nou weggepest? Die 1e of de 2e?

dat vond ik grappig om te horen.
het was niet de aggresiefe geloof ik(wow agressief heb ik mooi geschreven)

Gewoon niet meer tegen praten, en als ze met jou wil praten doe je net alsof je dr niet ziet op hoort haha :’)

Zeg gewoon wat je vindt.
Dat je haar niet meer mot omdat ze je vriendinnen wegjaagt o.a