'Vriendin'

Nou ja, hoi :stuck_out_tongue:
Ik vond een jongen heel erg leuk, (en ik vind echt nooit iemand leuk) ik noem hem wel Chandler, want ik kijk friends.
En ik heb echt twee maanden vet veel met hem zitten msnen en smsen, en ik vond hem nog leuker en nog leuker.
En toen ging een vriendin met hem ineens msnen enzo.
Later vertelde hij me dat hij me ‘nog niet leuk vond’ op msn.
Daar zat zij bij, ik voelde me al best wel klote en moest huilen enzo.
En toen kwam ik er achter dat zij hem ook ineens leuk vind.
En is ze helemaal gaan flirten.
En nu staat er ineens een roosje in zijn naam, en in haar naam, en hij is niet het type die dat soort dingen doet…

Ik voel me echt vet kut en weet niet echt wat ik ermee moet x_x,
Ik voel me in ieder geval nogal genakt door die vriendin.
En zaterdag is er een feestje waar zij ook komt!
wat moet ik doen?!

Mm, best wel lullig dat je vriendin er in het ware met jouw crush van door gaat.
Maar liefdesgevoelens hou je niet tegen. Hoe lullig het ook klinkt, hij vindt jou niet leuk (genoeg) en misschien vindt hij die vriendin van jou wel leuk/leuker.
Ik denk dat je er niet veel aan kan doen, het enige wat je misschien kan doen, is met je vriendin praten. Dat jij het niet echt fijn vindt hoe zij met die jongen bezig is en hoe ze het heeft ‘gespeeld’.
En wat betekent jullie vriendschap voor jou? Wil je haar opgeven vanwege een jongen?

ik weet niet hoe het nu met jou en je vriendin is?
Maar ik zou met je vriendin praten, bedenk zelf of je haar wel echt als vriendin beschouwt.
Ik vind het best lullig , maar als ze echt verliefd zijn kun je er niks aan doen.
Ten zij ze het alleen maar doet omdat jij hem leuk vond, maar dat is dan weer een ander verhaal.

over dat feestje: gewoon gaan.

Ze had me beloofd dat ze zoiets niet zou doen, en dat ze hem niet leuk vond enzo.
En dan ineens dit, ik weet het ook niet meer zo, ik heb echt geen zin om haar te zien. dus maar wel naar het feestje of niet?

*en nee, ik denk niet dat we vriendinnen zijn, want vrienden doen dit soort dingen niet.
Ik had vroeger heel veel problemen met mensen vertrouwen enzo, ik denk dat ik het nu weer te veel de andere kant het op laten gaan (=snel vertrouwen).
Naja, daar ben ik ook weer van wakker geschud.

als zij hem ook echt leuk vind… gevoelens kun je niet tegen houden. Je moet er maar met haar over praten, en dan weet je van zelf wel of dat zo is. En of zij jullie vriendschap belangrijker vind of niet.

up =[

De jongen die mijn vriendin leuk vindt (tenminste, ze vindt hem niet heel leuk maar ook niet niet leuk), kijkt ook de hele tijd naar mij enzo… En ze heeft helemaal niet door dat hij niet naar haar kijkt, en wel naar mij…
Nouja, ik mag hem dan wel niet leuk vinden, toch heb ik haar ook beloofd om het te zeggen als ik hem ook maar een klein beetje leuk zou vinden. Maar stel dat ik hem ineens leuk vind, dan zit zij wel in dezelfde situatie als jij.
Dus iedereen kan wel zeggen; ze naait je gewoon, maar het is best wel moeilijk om zoiets tegen een vriendin te zeggen…
Maar goed, ik zou haar misschien wel vergeven, maar spreek dan wel met haar af dat ze dit nooit meer moet doen, en wat ze met de jongen gaat doen :wink:

ik zou er met haar over praten, en erbij zeggen; ik ga hier geen vriendschap voor opgeven, dus neem jij hem maar. en dan kijken hoe ze daar op reageeert.
maar even nog een vraagje; msn en sms jij nog met hem of is dat over?

woow das best wel lullig…
probeer er met haar over te praten
en als zij boos wordt zegt het al genoeg , dan weet je gelijk of ze een vriendin is als ze voor jou niet met hem gaat!

Je moet haar er zeker over aanspreken.
Dit komt zo vaak voor en het ergst van al is dat die vriendin dan meestal niet eens echt verliefd is.
Zo komt er weer ruzie en …

heeft ze toegegeven dat ze hem echt leuk vind?
praat er met haar over en laat haar weten dat je dit lullig van haar vind