Heyy,
Ik zit in de eerste en ik ging daar naar toe met m’n beste vriendin.
Sinds de middelbare heb ik een nieuwe vriendin, ze wilt mij van m’n beste vriendin afpakken (zo lijkt t). ze doet ook best wel bazig bijvoorbeeld: ze vraagt of ik iets uit haar tas wil pakken en ik zeg nee zegt zei doe gwn pls ik heb geen zin
Dus dan pak ik het en als we gaan afspreken gaat ze heel erg opdringen als ik geen zin heb.
Maar m’n beste vriendin en nieuwe vriendin claimen mij en dat is irritant nu hebben m’n beste vriendin en “nieuwe” vriendin ruzie met elkaar.
Wat moet ik doen?
Xxx
Me
PS: ik heb het er al met m’n “nieuwe” vriendin over gehad en dan zegt ze steeds sorry ik ga het niet meer doen maar ze gaat steeds door
Je hoeft ze ook niet perse samenbrengen en ze moeten elkaar ook niet leuk vinden.
Als ze sorry zegt en toch doordoet, zeg het ook on the spot als ze doordringt.
‘Je zei sorry maar betekend het wel iets? Ik zei toch nee, respecteer dat asjeblieft!’
Oke thnx soundsoldier❤️
Je moet Zeggen ik (speel) met wie ik wil als ze gaat door dringen van sorry moet je zeggen van je zegt heel vaak sorry en wat gebeurter dan gaat het opnieuw dan gaat ze denken van ohw ze heeft gelijk en als ze niet meer zegt van pak me schrift ofzo dan is het weer goed als Ze vraagt van pak me schrift dan scot je haar een week . Xx veel succes
Sorry regel vergeten
Niet gemeen bdlt Lola maar kun je het effe opnieuw sturen want ik snap sommige dingen niet