Vriendin

Mijn beste. vriendin is echt super aardig alleen als ik bijvoorbeeld zeg dat ik niet meer kan afspreken hoe vervelend het ook is maar bijvoorbeeld weg moet accepteerd ze dat moeilijk pas kon ik niet en ik
Moest op school
In het hele gebouw achter haar aan rennen :neutral_face: Maar dus dan word. Ze boos en ja dan uiteindelijk vergeeft ze me dat is dan weer goed hoor maar ik vind het gewoon niet leuk dat ze zo boos word als ik niet kan maar er ook niks aan kan doen ik wil haar niet kwijt ze is beter dan mijn andere vriendinnen ze gebruikt
Me niet en accepteerd heel veel dingen wel maar dit is echt irritant wat moet ik doen?

Ik kan niks uit je verhaal halen.
Leer alsjeblieft schrijven met interpunctie want zo kan ik je ook geen advies geven

Dus stel jullie hebben afgesproken en jij zegt af, dan wordt zij boos? Lekker bezitterig type…

Ik moet dan bijv onverwacht ergens naar toe

Sorry hoor

Vertel je ook waarom je weg moet, of je zeg je dan alleen sorry ik moet weg?
Als je uitlegt waarom je soms niet kan afspreken of waarom je soms onverwachts weg moet is het voor haar ook beter te begrijpen.

dat doe k altijd vorige keer
Kon ik niet want mijn vriendin zou gaan verhuizen en ik ken haar al 8 jaar dus ik wou nog even naar haar toe

Vertel haar gewoon dat morgen weer een nieuwe dag is en dat ze zich niet zo moet aanstellen.