Vriendin

Hee,
ik had een vriendin waar ik heel lang ruzie mee had enzo, nu ga ik weer met haar om, maar nu zijn haar ouders boos enzo dat is best wel kut
en ik weet niet hoe ik dan moet logeren en afspreken enzo…

wat zouden jullie doen?

Wat heb jij misgedaan tegenover die vriendin, dat haar ouders zo boos zijn ? Want je legt het nogal vaag uit.

Negeer die ouders, het gaat om je vriendin. Als hun zo kinderachtig zijn moeten ze het zelf maar weten.

Die ouders hadden toch geen ruzie met jouw, jij had ruzie met haar><’
Als ik die vriendin was zou ik gewoon gaan.

Erh, als jij het weer goed hebt met je vriendin begrijpen haar ouders het later wel.

Niks ergs,
de ruzie ging om dat ze dacht dat ik over haar roddelde enzo.
maar ik weet niet wat ze tegen haar ouders heeft verteld.

Oh, nou vraag of die vriendin dan wil zeggen tegen haar ouders dat ze zich er niet mee moeten bemoeien?

jaa, naja hopelijk praten haar vrienden haar niet om want dat heb ik al eerder gehad, toen gingen haar vrienden haar ompraten zo van; ja ik zou maar niet met haar omgaan enzo :S

Dan is ze wel naief.

oh dat heb ik ook.
Ik had ruzie gehad met een vriendin van mij, en zij alles tegen d’er ouders zeggen enzo. en nu vinden die ouders het gelijk raar als ze bij me eet enzo haha, dan moet ze het eerst heel duidelijk vragen enzo.
maar gewoon scheit aan hebben, ik bedoel je had ruzie met de vriendin, niet met de ouders toch (:
Die horen het meestal juist te vinden als je het weer goedmaakt! :grinning:

Laten merken dat de ruzie over is. Gewoon normaal doen, enzo.
Na een tijd gaat vanzelf wel weer over.
Of jullie moeten om de week ruzie hebben, da’s dan weer een ander verhaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ouders zijn soms zo vervelend, aangezien het om jullie draait en niet om hun. Ik had ruzie met mijn beste vriendin, en ik had haar een half jaar niet gesproken, mijn moeder bemoeide zich er niet mee, en mijn ouders zeiden het is jóuw probleem/ruzie ect.

Ik weet niet wat je moet doen, het gewoon een beetje laten rusten, of dat zij met haar ouders erover praat?, uiteindelijk moet zij het doen, want het zijn niet jouw ouders.