Vriendin

-

Wat vind je nu vervelender? Dat zij geen contact meer met je opneemt? Of dat ze niet meer mee gaat? Want jij voelt je buitengesloten wat ik begrijp. Maar als jullie zulke goede vriendinnen waren/zijn, dan zou je haar op haar gedrag aan kunnen spreken. Je zou tegen haar kunnen zeggen dat jullie niet hoeven te stappen om af te spreken, maar ook gewoon thuis met een drankje kunnen kletsen. Misschien geeft dat haar weer meer ruimte om wel met je af te spreken. Vraag om een rustige manier waardoor dit allemaal komt en toon begrip. Als zij hier geen gehoor aan geeft en geen zin heeft, dan kun je de vriendschap laten voor wat het is.

We zouden al heel lang iets gaan doen… maar ze heeft nooit geld! maar ondertussen doet ze wel leuke dingen met der vriend
Ze heeft best veel dingen afgezegd die we “ooit” hebben afgesproken om te gaan doen

Mensen veranderen nou eenmaal en groeien soms uit elkaar. Is geen reden om zo boos over te worden. Laat het gewoon zo en ga verder met je leven.

Ik ben er echt niet boos over… Als het zo is is het zo! maar ik vraag me af hoe/wat/waar naja je snapt wat ik bedoel…

En misschien de verkeerde indruk maar ligt het aan der vriend?

Ik zou haar uitnodigen en alles aan haar vragen wat je wilt vragen. Dan kan zij aangeven hoe het zit en jij hebt meer duidelijkheid.

we hebben het al een keer besproken ze zegt dat er niks is…

En voor mij gevoel is het allemaal zo anders… maar dat kan ook komen omdat we een langere tijd weg zijn geweest.

Misschien is het een deel van jaloezie … ze is altijd degene die iedereen mag, beter kan etc.