Vriendin

Hey meiden, ik weet niet zeker of het onder het goede onderwerp is geplaatst maarrr…

Ik ken nu twee jaar een jongen waar ik twee keer een relatie mee heb gehad. En mijn vriendin is vorige week zaterdag met hem ‘uiteten’ gegaan (etentje bij zijn stagebegeleider), hij had mij eerst meegevraagd maar omdat ik niet zou kunnen (achteraf wel) ging zij mee… Ze kennen elkaar via mij, ik had een relatie met hem toen we even langs haar huis moesten omdat ik iets moest brengen en heb hun toen kennis laten maken. Het hield niet lang stand (was al de tweede keer dat we het probeerde, maar omdat zijn familie gelovig is en hij mij nooit kon voorstellen of niet durfde voor te stellen en ik geen zin had in 12-jarige ‘geheime’ relaties kapte ik het af).
Sinds dat etentje heb ik nooit gehoord hoe het was, ik voel me nog steeds buitengesloten maar ik wíl het ook niet weten. En een paar dagen geleden was ik met die vriendin en we gingen langs hem en een vriend van hem en ze gaven elkaar een kus? Bij het afscheid ook. Het is geen echte vriendin dat is mij duidelijk maar wat zouden jullie in zo’n situatie doen? Ik heb zijn nummer al verwijderd.

tja, het lijkt er toch echt op dat ze wat hebben…
lastig, maar ja… als het over is tussen jullie, zou ik ook geen problemen hebben dat een ‘vriendin’ een relatie heeft met hem.
maar ja, zo ben ik want ik heb nu ook een bijna-relatie iets met de jongen waar n vriendin van mij mee gezoend heeft. :cold_sweat:

Idd ^ het ziet eruit alsof ze een relatie hebben. Ik zou me er niet zo’n zorgen over maken en het gewoon vergeten. Jullie relatie is voorbij dus je kan er niet veel meer aan doen.

Ik vind het wel slecht van die vriendin dat ze er niks over gezegd heeft. Ze kan jou tenminste toch vertellen hoe het zit? Zo’n vriendin zou ik persoonlijk ook niet willen.

Dit idd. Alleen wel lullig van die vriendin. Vind persoonlijk dat je van exen afblijft, en als je het al doet, dat je het op zn minst met je vriendin bespreekt.

Ik vind het helemaal niet normaal en ik zou haar er even op aanspreken.

Ik zou je ‘vriendin’ aanspreken en zeggen wat je er van vindt, misschien heb je het wel helemaal fout gezien. misschien ook niet maar dan is het fijner om het er over gehad te hebben… Zeg ook wat jij vindt… misschien wist ze het niet… anders zou ik ze gewoon beide laten gaan

wat een rot vriendin zeg! zoiets doe je niet als vriendin! ik zou ff nagaan of dat wel een goeie vriendin is!

dit ja