Mijn vriendin en ik waren vroeger altijd heel goed bevriend, alleen daar kwam verandering in. Ze ging daten met een jongen, ze vroeg aan mij wat ik ervan vond. Ik vond die jongen dus een player en niet goed voor haar en werd ze dus boos omdat ik dat zei, dus daardoor is onze vriendschap bijna helemaal kapot gegaan omdat ze mijn mening niet accepteerde.
Nu na een paar maanden is onze vriendschap gewoon weer is als vanouds, opeens gaat ze weer met die jongen afspreken. Ze zegt dat het gewoon vriendschappelijk is, maar ze heeft met hem gezoend toen ze voor het eerst af hadden gesproken?! Dus dan kan het toch niet opeens vriendschappelijk zijn die gevoelens blijven daar toch lijkt mij? Die jongen heeft nu ook een relatie dus zo en zo vind ik het wel heel apart. En nu vraagt ze weer wat ik ervan vind en word ze weer boos dat is er tegen ben. Wat moet ik hier nou mee? Ze heeft ook al een vriendschap kapot gemaakt met een ander meisje, waarmee we allebei heel goed bevriend waren door dat joch.