vriendin wilt slapen bij vriendje

Miijn vriendin en haar vriendje zijn pas 13 jaar , en de oom van de vriendje wilt graag dat mn vriendin bij hhun komt slapen , MET AL HUN NEVEN ERBIJ ! , ik zeg steeds dat ze niet moet gaan want ik weet zeker dat ze daar ontmaagd word, want die jongen smst heletijd van jaa kan je ? slaap je omdat je niet meer reageer . ;s en ik wil echt niet dat ze gaat ze is nog maar 13 jaar … en ze mag al helemaal geen vriendje want ze is moslim , en als haar moeder erachter komt dat ze bij hem heeft geslapen word ze geslagen ( haar moeder slaat haar , en is achtergekomen dat ze een vriendje heeft , maar ze heeft gezegt dat het uit is ) ik weet zeker als zer gaaat dat ze daar ontmaagd word… ik probeer haar steeds over tehalen maar ze zegt ik weetniet ik wil wel , ZE IS NOG MAAR 13 JAAR ze is geen 15 , dat had ik ook tegen haar gezegt , en ze heeft al bijna 5 maanden met hem , maar ik vind echt dat ze daar niet moet gaan slapen , ze zijn allebei nog pas 13 , toen ze al ging schuren vond ik het erg

Omg euhh ik zou haar ontvoeren bij jou thuis die dag/avond en haar moeder bellen dat ze bij jou is.

Ik vind het lief dat je zo bezorgd bent over haar maar het is haar eigen keus.
Wat beertjeschips zei hij hoeft niet meteen op seks uit te gaan.

maar die oom zei steeds via de tefoon , wanneer gaan julliue verder? ik heb de condopoms! toen ze aan het bellen was met haar vriendje

Dafuq. Wat heeft die oom zich ermee te bemoeien? Ik snap er niks van. :’)

maar ze zit zelf ook erg nu te twijfelen , maar die vriend zegt steeds . al kom je 1 dag dan ben ik al blij! en als ze gaat gaat ze hem blij maken maar haarzelf niet , en ze denkt als ik niet ga vind hij mij niet meer leuk

Als ze het zelf ook niet wil zou ik haar tegen houden. En het lijkt mij een beetje en pedo-groep met die oom en neven erbij !

oke, die familie van die jongen lijkt me heel raar. Zijn hun een soort verkrachtersfamilie ofzo? Aangezien de oom erop aandringt en de neven erbij gaan zijn? Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je het haar sterk afraad en dat ze ook aan de gevolgen moet denken.

Ik mag die vriendje zelf ook niet echt , ik probeer haar echt tegen te houden, , ik wil echt niet dat ze gaat , ik ben zelf ook bang dat ze op haar 13de al ontmaagd word , hoe moet ik haar tegen houden? ;(

Je kunt haar niet tegenhouden, maar wijs haar op de gevolgen.

Hoe oud is haar vriendje als ik vragen mag?

In de beginpost staat dat ze beide 13 zijn :’)

hij is 13 jaar

ja nu weten we wel dat ze 13 is en dat jij niet wil dat ze ontmaagd gaat worden. Maar op een gegeven moment kiest je vriendin toch echt zelf of ze gaat of niet. En of ze met hem naar bed gaat of niet. Daar heb jij niks over te zeggen, alleen haar aanraden dat het niet verstandig is.

Oh ik zie het, het is nig vroeg oke :")

als haar vriendje rookt betekend het niet dattie seks wil met haar hoor. en als hij n perv was had hij waarschijnlihk al wel eerder toegeslagen.
maar ik ken zr niet ofc dus ik kan niet goed oordelen.

Als zij ontmaagd wordt door hem is het haar keuze. Het is lief dat je haar wilt helpen, maar het is uiteindelijk wel haar leven en haar beslissing.

Het blijft haar beslissing, jij kan haar alleen maar waarschuwen.

Tefak wat is er mis met die oom.