Vriendin wilt altijd alleen maar met mij uitgaan

Ik heb dus een vriendin, en het lijkt maar steeds of ze alleen maar met mij wil afspreken en en wil uitgaan en alles, op momenten wanneer ik niet kan doet zei ook niks en dat vind ik raar. Alsof ze geen andere vrienden meer heeft. Ze blijft echt ontzettend aan me plakken. Ik wil ook niet altijd maar haar uitgaan en ze wilt wel altijd met mij naar de stad, ik heb gewoon niet altijd zin in haar ook gewoon om hoe ze soms doet, en ze zoekt vaak ook ruzie met me. En ze heeft ook gewoon momenten soms waarop ze heel arrogant doet en ze probeerd vaak de baas over me te spelen. Terwijl andere vriendinnen altijd leuk en gezellig doen tijdens het uitgaan maar zij niet. Maar ik wil ook gewoon is alleen met anderen vriendinnen naar de stad, ik probeer haar het liefst te vermijden soms maar ze appt me toch altijd weer, en dan ik kan er moeilijk omheen draaien. Ik wil het liefst gewoon zeggen dat ik niet altijd met haar naar de stad wil, maar ik weet niet hoe ik wil haar niet kwetsen en ik weet zeker dat ze heel boos word, maar ik moet het binnenkort echt zeggen… Weten jullie hoe?

zo hiermee eens

Jij bent je eigen baas , als je alleen maar naar haar luisterd , wilt ze later misschien meer van jou (dat je eten betaald ofs.) . Ik had precies zon vriendin , ze kon het nooit accepteren als ik een keer wat anders wou. Maar ik dacht van ; Whatever b**tch. Ik liet haar boos zijn , maar weetje. Wat je niet dood , maakt je sterker. sinds dien kwam ik voor mezelf op :wink:

Het maakt niet uit hoe boos ze word , laat haar ! Jij mag ook wel een keer wat willen.

good luck !

+1
Maar heb je er eigenlijk al aan gedacht dat ze mischien echt geen andere vriendinnen heeft. In dat geval zou je haar mee kunnen nemen als je met anderen gaat stappen.

Als zij vreselijk pissig wordt als jij tegen haar zegt over dat je ook weleens met een ander uit wil (op een normale manier uiteraard), moet je je misschien ook afvragen of het wel zo’n leuke meid is.

Ditt…

OT: Als jij je niet prettig bij haar voelt, zou ik het toch gewoon op een aardige manier zeggen ookal word ze boos. Je hebt het teminste gezegd.

Woow, echt herkenbaar!
Ik zit een beetje in dezelfde situatie.

Leg haar kalm en rustig de situatie uit, als jij kalm bent, blijft zij waarschijnlijk ook kalm. Stel je voor hoe jij het zou vinden als je in haar schoenen stond…Als ze alsnog boos word, is ze geen echte vriendin. Echte vriendinnen zullen je begrijpen, en zich eraan houden