Vriendin wat nu? Help!

IK heb een vriendin, en die vond ik echt niet aardig!! dus heb ik het uitgemaakt, nu voel ik me zo rot! moet ik weer hartsvriendin zijn? ik heb echt geen iddee?

drama drama :drama:

Je hebt het uitgemaakt?
Als je die toch niet aardig vindt, word je er toch geen vrienden meer mee… Of vind alleen ik dat logisch?

uitmaken kan toch alleen met jongens die je vriendje zijn, of loop ik nou achter…?
btw… ben je acht ofzo? get new frends… and a life

aaaha ze is nog 11 dan doe je da soort dinge in groep8 nja

Nja komt goed!

:S aan jullie heb ik ook wat Haahh, geintje. Ja ik ben elf!
:stuck_out_tongue:

Uit maken dat kan toch alleen als je een relatie met iemand heb?

Haha maar oke ik zie nu dat je elf ben dus zeg sorry tegen haar en vraag of ze gewoon vrienden wil zijn.

okéeee. Jij bent echt super grappig weetjedat? :grinning:

Onaardige mensen horen geen vrienden van je te zijn.

Ik zou weer hartsvriendinnen met haar worden, of beter nog hartswereldvriendinnen. :pensive:

Uhh?

hahahaha:P
euuu zoek gewoon een nieuwe vriendin xD

wow het niveau daalt echt man

Nee dit vind ik echt niet grappig mensen. Had ze net verkering met haar beste vriendin, deed haar beste vriendin niet aardig en toen heeft ze het uitgemaakt, maar nu mist ze haar ex-hv. Dit is echt een maatschappelijk probleem hoor :drama:

de leeftijd ja

ja idd,
ik zou vragen of ze weer hvriendinnen met je wil worden,
misschien voel je je dan niet meer zo rot!
iig.
heel veel sterkte meis! :slightly_smiling_face:

hahah geweldig

Zeg dat ze voortaan wat aardiger moet zijn, dan kunnen jullie weer dinnies worden. Als het echt meezit is het misschien weer tijd voor een volgende stap. :wink:

[nohtml][b][message=4161860,noline]Krommebanaan schreef op 06 October 2009 @ 20:41[/message]:[/b] wow het niveau daalt echt man[/nohtml]

Jup :hammer:

De intelligentie,ja.