Vriendin vriendje probleempje

Hai,
ik ben vorige week uitgegaan en ik was nogal dronken haha en toen heb ik met het vriendje van mijn beste vriendin gezoend en eigenlijk ook echt veel verder gegaan (handwerk + mondwerk enzo woops). Niemand wist het maar hij had het gefilmd, erg stom kweetet, met zijn mobieltje en toen heeft mijn beste vriendin dat gezien en nu is ze erg boos en woedend. Wat moet ik nou doen? Want op zich heb ik er wel spijt van maar mijn vriendin is gewoon best een saai vriendinnetje tegen hem dus ik wou hem een beetje verwennen haha maar heb nu wel beetje spijt,
what too do?
xxC

Niks. je hebt het verpest. denk niet dat je ooit je vriendin nog vriendin zal kunnen noemen. eigen schuld. zoiets doe je ook gewoon niet

vind dat je het eigelijk heel onresepctloos uitlegd en ik zie nou niet egt spijt in je verhaaltje dus ik ga en kan je niet helpen sorry

Het lijkt me niet dat je je echt heel schuldig voelt en spijt hebt…

je bent gewoon dom dat je dat doet, punt. je vriendin heeft groot gelijk.
je gaat toch niet het vriendje van je vriendin verwennen omdat zij dat wat minder doet, en hoe weet je dat nou, wie weet wat voor’n dingen zij doen.
je bent gewoon gigantisch dom geweest, klaar.

Oke omg wat ben jij voor gevoelloos persoon…

sorry, k vind het heel stom van je. Logisch dat je vriendin woendend is. Dus omdat je vind dat ze een beetje saai voor hem was doe je dat zomaar even?
kan je ook niet verder helpen, sorry!

Je hebt het verneukt.

En je moet er minder lacherig over doen (haha,woops etc) want het is echt naaierig wat je hebt gedaan. Het ligt aan haar of ze je nog als vriendin wilt maar daar kan je niet echt veel aan doen, gewoon afwachten

Lijkt me een sterk verhaal dus je bent sowieso een beetje een triest persoon. Hij pakt natuurlijk altijd ff zijn telefoon erbij om het op te nemen etc.

Zal allemaal wel

okee jy bent echt dom…
dat doe je toch gewoon niet
en dan doe je er ook nog zo lacherig over?

je hebt het echt verpest en ik zou als ik die vriendin was nooit meer met je om willen gaan.
dus je vriendin heeft volkomen gelijk, nadenken voordat je zulke focking domme dingen doet…

Oww ik bedoelde het helemaal niet zo respectloos hoor, ik heb mijn bericht net negelezen en het klinkt misschien inderdaad erger dan het is, ik en mijn vriendin hebben lang gepraat over haar relatie met haar vriendje (voordat er dat gebeurde vorige week) en ze zei zelf dat ze hem niet zo leuk vond en dat ze daarom niet verder met hem wou gaan en dat vond ik lullig voor dat vriendje en omdat ik dronken was had ik niet zo door wat ik deed en nu is ze dus boos. Maar meeideen ik heb er echt wel spijt van het zal vast wel dom zijn geweest (al vind ik nog steeds dat het vriendje het verdiende, hij wou het zelf ook duidelijk) maar nu heb ik gewoon advies nodig. wat kan ik doen om het goed te maken?

geez ik wou bijna zeggen hoe durf je zoiets te plaatsen. oh ha nu staat het erg toch :wink: najaa weet je dat ook meteen xD

dit is te gemeen en triest voor woorden
waar zitten jouw hersens of waar zit je gevoel / geweten?
tering zeg hee

Ik was dronken en ik heb het zelf voorgesteld aan die jongen, tenminste zo heriner ik het me en hij zegt dat het waar is, ik lieg niet ofzo kijk dat het nou sterk lijkt beteknt niet dat het niet waar is, welcome to the real world, goshh

dronken zijn is geen excuus.

ehm nou dat kan wel zijn maar goed, ik heb nou nog steeds geen advies gekregen…

hoezo heb ik het verpest bij m’n vriendin, ze vond hem niet eens éécht leuk dus… zulke dingen gebeuren soms nou eenmaal… trouwens, dit heb ik ook al bij een andere vriendin meegemaakt en zij was niet boos dus… misschien reageert mijn vriendin gewoon overdreven?

je zoekt het zelf maar uit
had je maar niet zo veel moeten zuipen je beste vriendins vriendje moeten pijpen

ik denk ook niet dat er advies voor is.

als ik jou vriendin was zou je niet meer bij me in de buurt moeten komen.
dusja kzou ze met rust laten
volgens mij weet jij nog niet eens half hoe dat meisje zich nu moet voelen
dr vriendje gaat vreemd met dr vriendin.

2 keer bedrogen door 2 mensen die je moet kunnen vertrouwen. en dan niet alleen zoenen.

vind het echt triest van je.

Dronken zijn is geen excuus, en je bent 15 je mag eigelijk nog niet eens uit & ook nog niet eens alcohol!

je hebt t gewoon verpest, zoiets doe je gewoon niet!