Vriendin vreemd gegaan met vriend

Hee meiden,

ik moet even mijn hart luchten. Ik zal het zo kort mogelijk houden, anders wilt niemand het lezen haha.
Ik zal bij het begin beginnen. Ik heb kort, twee maanden, een vriend gehad. Hij had de reputatie van een player maar hoe beter ik hem leerde kennen viel het eigenlijk mee, dacht ik. Wij gingen dus met elkaar. Mijn vriendin waar ik alles mee deelde, elkaar steunde in tijden van liefdesverdriet etc. ging ook goed met hem om. Opgegeven moment gingen zij met elkaar chillen in de avodn bij hem thuis, om leuk te drinken. ik wilde niet en kon niet, en ik vertrouwde mijn vriend niet, maar mijn vriendin wel. Wij hebben namelijk altijd gezegd ja ik zou nooit je ex/ex-flow/etc. zoenen. Daarna deden ze er vaag over, maar ik liet het maar. Nu is het dus uit, samen uitgemaakt omdat het niet meer liep. Hij wilde het uit hebben omdat ik te weinig kon afspreken. zei hij dan. Ik hoorde later dat hij het ook uitmaakte omdat ik nog geen seks met hem wilde. Ik werd zo boos. Ik heb het maar daarbij gelaten. Nu hoorde ik dus van een goede vriend van me, dat mijn oh zo leuke ex met mijn vriendin is vreemdgegaan, met nog een vriendin haar (waarvan ik niet eens wist dat zij er ook was) toen ook bij haar thuis, nog een ander meisje die hij altijd kraakt tegen mij, en drie dagen nadat het uit was nog met een meisje uit mn klas seks heeft gehad. echt klootzak! En ik zit er helemaal over van mijn vriendin… het liefst wil ik haar confronteren, maar het punt is dat die goede vriend die mij dit vertelde het helemaal niet mocht vertellen, en bang is dat als ik het tegen ook maar iemand zeg hij problemen krijgt. Ik zit zo erg in een dilemma, gelukkig weet een goede vriend van ons beiden het ook en kan ik alles bij hem kwijt en is hij het met mij eens… maar echt… ik voel me zo kut! en ik kan niet eens naa rmijn vriendinnen…
Nouja ik wilde hier dus geowon even mijn verhaal kwijt. Bedankt voor het lezen!

Ga op zo’n manier met d’r om, dat zij zich er kut door gaat voelen.
Zeg hoeveel ze voor je betekend ofzo, hoe goede vriendinnen jullie zijn.
Gewoon dingen dat zij zich stapje voor stapje schuldig gaat voelen, maar niet op zo’n manier dat je het weet.
Uiteindelijk, hopelijk, zal zij zich zo schuldig voelen dat ze het wel bekend.
Of als ze ineens heel raar doet, zeggen van; wat doe je raar.

Ja dat is dus het vreemde wat ze doet helemaaaal neit raar. En ik was dat inderdaad ook van plan. En die goede vriend van mij die het weet maar het mij niet verteld heeft is ook weer goed bevriend met haar en wilt haar ermee confronteren. en dan doen alsof hij het ergens opgevangen heeft, en dan zeggen dat ze het mij moet vertellen. En als ze het niet doet: suprise!
Ik moet me ook echt inhouden om met de jongen te zoenen die zij leuk vond maar haar soort van gedumpt heeft. Maar dat maakt het ook alleen maar slechter…

Ja, verlaag je niet naar haar niveau!

Dat is echt hard, wtf. Ik kan me echt niet voorstellen dat je dat flikt bij een vriendin.
Ik zou zeggen van of ze niet nog wat te vertellen heeft over die avond, gewoon erover beginnen. En als ze nee zegt, zeggen dat ze terug kan komen als ze de waarheid verteld. Je ziet vast aan haar reactie wel of ze schrikt of niet.
Of er een gesprek over houden en het uit haar trekken.

Precies dat. Wat een bitch zeg.

Ja omdat ik het dus eigenlijk niet hoor te weten wil het echt uit haar trekken… Ik kan me echt zo niet voorstellen dat ze dat doet, ze zei altijd dat zou ik nooooit doen. En ik zei nota bene nog vandaag tegen iemand anders ja ik zou die jongen die zij dus look vond echt niet zoenen, dat is verboden terrein. Echt… ik kan het gewoon niet geloven. Ik wil zo graag dat het goed komt, maar hoe kan ik haar ooit nog vertrouwen. Als dit bekend wordt houdt ze waarschijnlijk niet veel goede vrienden over, want haar ex-beste vriendin vindt haar al niets meer omdat ze te veel uit wil en jongens wilt enzo, terwijl dat opzich wel meeviel. dacht ik dan. En haar andere goede vriendin is mijn beste vriendin, en onze vriend in de klas die ook alleen met ons omgaat zou haar ook niet hoeven zien. echt… ik weet het echt niet :S

En het mooie is dat ik morgen ook nog met haar uitga, maar dat mag ik bijna nooit dus dat ga ik niet afzeggen, ook omdat ik nog even moet doen alsof ik van niks weet. gelukkig gaan twee andere vriendinnen nog mee. We zouden juist gaan om ook even los te gaan na het uitgaan van mijn vriend en ook nog als afsluiter van de toetsweek… aaahhhh!

Ik zou het haar gewoon vertellen, het kan echt niet dat ze dit heeft gedaan en het ook nog voor je verzwijgt. Ik zou echt niet meer normaal met mijn vriendin uit kunnen gaan dan.
En die vriend snapt het vast ook wel als jij je vriendin ermee confronteert.
Succes!

Ja het lastige is dus dat hij dat niet begrijpt. Maar ik ga er nog met hem over praten want hij zei zelf ook al, als mijn vriend dat bij mij zou flikken zou ik hem op zn bek slaan. Ik wil haar er zo graag mee confronteren, maar ik denkd at ik het eerst ga proberen uit haar te trekken…

zou ik ook doen.

Ik heb echt respect voor je, dat je nog gewoon met haar om kunt gaan!
Alleen geen flauw idee wat je wel zou moeten doen, ik weet alleen dat ik haar mooi een paar schoppen voor haar kont had gegeven en waarschijnlijk niet meer met haar zou praten.

Ja of ik het kan weet ik ook niet, ik denk het eigenlijk niet… En anders zie ik wel…
Het ergste vind ik nog dat ik ook niet naar mn vriendinnen kan om bij uit te huilen. Het liefst schreeuw ik door de hele kantine wat een slet ze is en ook trouwens nog even wat een ongelovelijke klootzak mijn ex is. Jezus, ik heb het echt niet getroffen haha.

Inderdaad het tegen haar zeggen… en als ze er dan over gaat beginnen dat die vriend dan geen echte vriend van haar is, omdat hij het doorlult… nou dan moet jij haar maar eens na laten denken over wat voor een vriendin zij wel niet is dat ze dit doet!!

Dat zij boos wordt is het punt niet, maar mijn ex hoort dit dan ook en die wordt dan boos. Maar hij heeft helemaal geen recht om boos te zijn, de eikel. Ik ga nog eens goed met die vriend van me praten want dit kan echt niet…

goed zo meid… succes

heel veel sterkte, je verdient beter!

Ik zou als ik jou was.
Eerst met die jongen praten waarvan je het gehoort hebt.
Duidelijke afspraken maken van hoe ver je mag gaan zeg maar als je haar ermee wilt gaan confronteren. Zodat hij niet in de problemen komt.
Daarna zou ik het proberen uit haar te krijgen. En als ze er nog niet mee komt.
Haar hard dher mee confronteren. Want bah wat een achterbakse slet als ze je dat heeft geflikt :S!

Alles wat hierboven gezegd is. Sterkte en laat je het ons weten?

Shit man, wat een kreng