Vriendin voeld zich waardeloos door vader.

Hoii,

Ik sprak net met een vriendin op msn. En dit hier onder was ons gesprek, en ik vind het heel zielig voor haar maar ik weet niet of ik iets kan doen en zij durft ook nix te doen. (ik mocht dit van haar op GS zetten om soort van hulp te vragen)

K. zegt (13:51)
is als je vader je het gevoel geeft dat je nix waard bent is dat ook mishandeling?
M. zegt (13:52)
kep geen idea, ik denk alleen als hij dingen ook echt zegt enzo…
K. zegt (13:52)
dat doet mijn vader dus
wtf?
ik wil weg hier
hoe ben je da van plan dan?
weet ik niet
K. zegt (13:53)
maar als het kan ga ik weg
K. zegt (13:55)
ik was met me broertje op de xbox en toen ging ik door een poort en toen zei me vader ; bitch je denkt alleen maar aan jezelf denk ook eens aan een ander arrogandte slet, en mijn moeder zat er gwn bij en toen liep ik weg en toen begon ie te schelden dat ik terug moest komen en toen kwam ik dus terug en toen sloeg ie mij keihard tegen mijn hoofd aan
M. zegt (13:58)
Wtf, zei hij dat echt?
K. zegt (13:58)
Ja
K. zegt (13:59)
dus ik wil weg hier
M. zegt (13:59)
ik heb 't gevraagt aan R., maar niet met jou naam hoor, ik zei gwn ‘‘een vriendin’’ en hij zei ;

R. - zegt (13:58)
geestelijke mishandeling
dat kan…

Maar ze wil dus weg, maar niet bij haar moeder. En wanneer ze het aan haar moeder verteld, zegt die dat haar vader gwn geirriteerd was. Maar dan zeg je tog niet zo iets? En al helemaal niet tegen een meisje van 13, vind ik…
Wat vinden jullie hier van?
En wat zouden jullie doen?

Srry voor 't lange verhaal xD

Xx

Ik vind eigenlijk dat je niet het hele gesprek mag plaatsen, dat vind ik een beetje privé… Ookal mocht het van je vriendin, ik denk niet dat het heel slim is.

Ik heb de namen ook veranderd hoor, dus ik denk niet dat iemand het zou herkennen ofzo… als je dat bedoeld xd

Precies :’)

Jezus wat 'n klootzak. Als ik haar was zou ik met een professioneel iemand gaan praten

Maar on-topic: ik heb eigenlijk geen raad, sorry!

kan je vriendin niet met een vertrouwingspersoon op school praten of de kindertelefoon ofzo?

Wat haar vader zegt is echt niet normaal. Ze moet het echt tegen iemand vertellen,
zodat bijvoorbeeld jeugdzorg in actie kan komen.

laat haar bij jou logeren, jouw moeder belt de hare op, dat ze pas terug komt als ze normaal doet. Als het dan nog een x gebeurd, jeugdzorg bellen.

Jeugdzorgbureau in jullie buurt zoeken en daar met haar naar toe gaan. Schelden tot daar, maar haar ook nog slaan enzo?!! Gatverdamme omdat je gefrustreerd bent over iets ga je je maar uitleven op je dochter??!! Zieke mensen in deze wereld! Ik zou haar helpen. Ze gaat het echt niet uithouden daar thuis. Ze gaat weglopen en wie weet wie ze dan op straat ofzo ontmoet :s

Het is idd niet normaal. Ik zou een sociaal werker op school contacteren.

Zonder bewijs kom je ook niet echt ver…

*voelt

maar in ieder geval, het is niet normaal wat die vader doet en moet ook snel gestopt worden.
Misschien kan je vriendin de kindertelefoon opbellen, of met iemand die haar ook echt hulp kan gaan geven praten?

kindertelefoon?