Vriendin vindt mijn vriendje leuk?

Tja, ik weet het niet zeker, maar het begint er echt op te lijken dat ze mijn vriendje leuk vind. Of ze aapt me graag na ofcourse o_O
Ik weet niet hoe ik moet beginnen :confused:
Ze zit bij mij in de klas, sinds groep 7 (nu gaan we naar de 3de)
Sinds gr. 7 zijn we vriendinnen, ookal kan ze soms beetje vaag doen x’)
Toen ik een vriendje kreeg in de klas, begon ze na een tijdje anders te doen;
Ze luistert bijv. nu dezelfde muziek als ons, ik ben roze+wit+zwart gek en zij heeft toevallig wat tshirts in die kleur gekocht, ze praat graag met mij over mijn vriendje o_O en kijkt hem soms zo zwijmelend aan T_T
Man ik klink nu jaloers xD, zo erg vind ik het ook weer niet hoor x’) en misschien heb ik het totaal mis
Maar ik wil het wel zeker weten, voordat ik haar erop aan spreek (als ze bijv. tever gaat, of ik het zat word)
Anders kwets ik haar misschien, en daar ben ik al zo goed in =(
Ik kan er ook niet met andere vriendinnen over praten, op vakantie / ze zijn druk met andere dingen / weten het ook niet
En mijn vriendje gelooft het niet / wil het niet geloven x’)

Wat denken jullie erover?

x (Bedankt voor het lezen van de lap tekst o_O)

hoelang heb je al met je vriend?
want als jij al lang heb is het zoiezo oneerlijk van haar om hem leuk te gaan vinden, niet dat ze er veel aan kan doen maar zomin mogelijk bij hem in de buurt komen kan ook.

kan ook zijn dat ze gewoon aandacht wil van jongens, en aangezien jou vriendje voor haar bekend is, praat ze met hem, misschien dat ze niet op andere jongens durft af te stappen.

ah, dat is wel vervelend eigenlijk.
misschien kun je een keer aan je vriendin gewoon vragen als jullie weér over je vriendje praten vragen wat zij van hem vind ofzo? gewoon op een normale manier. &later gewoon zorgen dat jullie een ander gespreksonderwerp krijgen als zij er weer over begint. Probeer het toch met je vriendje erover te praten, zeg dat je het niet leuk vind en dat je het gewoon bij hem kwijt wilt dan luisterd hij vast wel :slightly_smiling_face:

goodluckx

Oke dankje x’)
en we hebben bijna een half jaar alweer, gaat snel.
Ik zal het voorzichtig vragen, hopen dat het werkt, dankjewel =)
x