^okee, het is een lang verhaal maar ik ga het even uitleggen:
er is dus op school een jongen die ik wel leuk vind, alleen ik zit in de eerste en hij in de tweede. al mijn vriendinnen weten het, en de laatste tijd dwongen ze me ook om met hem te praten. alleen wist ik toen nog helemaal niks van hem.
pauze 1:
een vriendin ging naar hem toe en vroeg zijn naam, daarna keken ze de hele tijd naar ons. eigenlijk niet zo veel dus
pauze 2:
oke wij kwamen dus terug bij onze kluisjes, en na de goede boeken gepakt te hebben bleven we daar nog even staan om te kletsen. oke, toen kwam dus die hele groep jongens en gingen ze de hele tijd zijn naam roepen naar die jongen (die ik leuk vind). toen dacht ik oke apart, wij gingen toen weg.
een tijdje later kwam mijn vriendin terug en vertelde:
ik zei tegen hem dat mn vriendin je wel zag zitten (al die vrienden gelijk oeeeeh roepen)
en vroeg ook of hij mij wel wou leren kennen ( die vrienden allemaal zo jaaaaa)
oke, toen ik dit hoorde wou ik haar echt vermoorden, want ik wist echt helemaal van niks.
maarja, nu zegt zij ook dat hij wel schattig is en zo. dus ik ben bang dat zij hem ook leuk vind. en ze liegt vaak tegen me dus ik vertrouw haar ook niet, wat moet ik doen??
en wat moet ik met die jongen doen??
xx
en respect voor het lezen
nieuwe dag, en helaas nieuwe gebeurtenissen
pauze: vriendin gaat naar groep jongens toe, de jongens zeggen gelijk al dat hij er niet is want hij was boven. zij gaat vragen als het een goed idee is om mij te koppelen met hem. daarna komen ze allemaal naar mij en mn vriendinnen toe. ik dacht echt shit shit shit, wat moet ik doen. ik wou haar der zin niet geven want ze had beloofd niks tegen ze te zeggen, wat ze dus wel deed. dus wij gaan de trap op naar wc, wat heel gunstig was want ik deed t bijna in mn broek. bij de trap waren ze gestopt, en vonden dat zij een stalker was.
zij werd natuurlijk helemaal pissed, maar ja.
het gaat erom dat ik nu heel bang ervoor ben dat ze mij ook een stalker vinden, en dat ik echt geen kans meer bij hem maak. ik ben echt heel boos doordat ze de hele tijd liegt, maar eigenlijk gaat het voor mij om die jongen
nog steeds heel veel respect voor het lezenxx