Vriendin vertelT vreemde (sex)verhalen moet ik het geloven

Ze heeft het ook 1 keer voor 20 euro gedaan, maar toen voelde ze zich een hoer dus is ze het maar weer gratis gaan doen.

20 euro?! Wht?! Als je het voor geld doet doe het dan goed! Dat is wel een heel goedkope hoer!

En anders is het een slet.

Sorry, ik denk niet dat ik dit wat zij vertelt zou geloven…het is allemaal wel heel overdreven…ik ken haar natuurlijk niet, maar als ze zo onzeker is denk ik dat ze het verzint om stoer te doen en dat heel fout doet!

Dat denk ik wel.

ik vind eigenlijk dat je ook geen zelfrespect hebt als je zoiets verzint. kom op hoe graag wil je dan wel niet een hoer zijn?!

niet echt aardig tegenover je vriendin om zoiets over haar te gaan zeggen.

ontopic; ik vind dat je het haar moet vragen, en anders jaaa… dan weet ik het niet. noujaa, succes ermee :wink:

check haar verhaal door vragen te stellen als hoeveel kost abortus, waar heb je t late doen, hoe reageerden je ouders enzo wnt volges mij kan je geen abortus plegen zonder toestemming van de ouders tenzij dat in nederland anders is dan hier in belgie… en vraag fotos van die vrienden … op hyves ofzo…
maar als ze zoo zit te liege, vraag ik me af of ze echt wel zo n goede vriendin is als ze beweert…

Volgens mij hoef je je ouders niet in te lichten hoor.
(Heb wel m’n ouders ingelicht maarja)

Denk meer ook dat het aandacht is hoor. Kom zeg 20 euro voor sex… hoezo slet?

:zipper_mouth_face:

Slet

Ik vind het een beetje vergezocht allemaal…

Lijkt me niet echt geloofwaardig.

Maar wie weet…

Zolang je geen bewijzen hebt van het een of het ander moet je geen conclusies trekken.

Ik geloof het hele verhaal eigenlijk niet. maar er is een kans dat het wel echt waar is.
je kan 2 dingen doen;

1. doorgaan met jullie vriendschap en het achter je laten en er dus niet meer over beginnen.
  2. je kan er met haar over praten. vertel haar eerlijk dat je de verhalen niet echt geloofd en dat je het niet erg zal vinden als ze heeft gelogen en dat je haar zal vergeven. misschien zit er wel een achterliggende gedachte achter waarom ze die verhalen verteld? of misschien is het wel echt waar en wilt ze weize raad?

Het blijkt dus dat ze de zwangerschap verzonnen heeft. Ik weet om bepaalde redenen bijna zeker dat ze de verkrachting ook verzonnen heeft, maar eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet meer. Als je erover nadenkt klopt er helemaal niets van.
Ze is nu dus in ieder geval mn beste vriendin niet meer…

Ik heb twee “vriendinnen” gehad die precies hetzelfde hadden gedaan… dus geloof zoiets nooit, ik snap ook niet hoe ik het heb kunnen geloven…Hoe kunnen mensen zoiets verzinnen!?

Idd. Ze is heel lang een van m’n twee beste vriendinnen geweest. Ik weet echt niet meer wie ik nu nog kan vertrouwen…;S

Ik vind het maar een raar verhaal en als ze die zwangerschap gelogen heeft zou ze de rest ook wel gelogen hebben denk ik.

Ik denk dat ze gewoon van haar heilige imago afwil ( als ze die heeft dan) maar om dan zo’n vaag verhaal te gaan verzinnen?
:crazy_face:

Net zoals m’n beste vriendin. Zij vertelde mij dus ook (wat ik al eerder zei) dat ze verkracht was geweest, & zwanger ect. Ik heb iets van een halfjaar ‘ruzie’ met haar gehad. Ze belde me toen huilent op, ze gewoon wat aandacht wou. Maar vind het eigenlijk helemaal niet leuk wat ze had vertelt, maar het gaat gewoon denk meer om de aandacht, zodat je dan misschien medelijden met haar hebt?.

@URockMyWorld ; ik zal haar dumpen.
ze is gewoon een SLET!