Vriendin vertelT vreemde (sex)verhalen moet ik het geloven

Okee, het is dus een best lang verhaal met veel details maar ik probeer het in grote lijnen te vertellen.
Dit is wat ze vertelt:
Aan het einde van deze zomervakantie leerde ze via een vriendin een jongen kennen. Ze kende hem niet, maar sprak gelijk alleen met m af en toen hebben ze gezoend en hadden ze t met elkaar.
De dag erna hebben ze elkaar ontmaagd, en binnen twee weken hadden ze alle dingen die je bij sex kunt doen al met elkaar gedaan. Ze heeft m toen gedumpt omdat ze spijt kreeg dat ze zo snel verder ging met een jongen, maar ging nog steeds af en toe naar hem toe om sex te hebben. In het begin deed ze het af en toe. Maar na een tijdje ging ze bijna elke dag naar hem, alleen om te neuken (inmiddels wist ik al dat ze dat deed).
Na een tijdje was er een keer een vriend van die eerste jongen bij, ik noem hem even vriend A. Vriend A vroeg aan de jongen of hij het met me vriendin mocht doen en me vriendin kende hem niet maar heeft het gewoon met hem gedaan.
Toen was er een keertje een andere vriend bij, vriend B. Hij deed lullig tegen mn vriendin, maar hij was ook geil dat vond ze zielig dus pijpte ze hem maar in de bosjes. De eerste jongen begon lullig tegen haar te doen dus die dumpte ze, maar vervolgens ging ze verder met vriend A, die ze toevallig op straat was tegengekomen en toen maar heeft gepijpt en zo ging het verder.
Ze kwam de eerste jongen later nog een keer tegen en ze zegt dat hij haar toen heeft verkracht. Vervolgens kwam er nog een vriend C. Die heeft ze ook gepijpt en geneukt, omdat hij daar de hele tijd om vroeg en ze vond het gezeur irritant en hoopte dat hij dan zou stoppen. Een paar weken later bleek ze zwanger te zijn, ze het kon van 3 verschillende jongens zijn, maar ze wist niet welke en heeft toen abortus gepleegd. Na de abortus is ze ermee gestopt en ze heeft geen contact meer met de jongens.

Ik vind het maar een vreemd verhaal, en als ik erover nadenk geloof ik het ook niet echt. Ik bedoel, ze is pas 15 en niet de knapste. Ze zegt dat die jongens wel allemaal heel knap zijn enzo, en ze is ook wel een meisje die misschien zoiets zou verzinnen omdat ze best onzeker is.

Het zou heel erg helpen als jullie zouden vertellen of jullie het geloven, dus zeg dat alsjeblieft. Ik weet echt niet meer of ik het nou moet geloven, want ze is een heel erg goede vriendin.

En hoe moet ik dat nou weten :mnmldance

als het een heel erg goede vriendin is, heb je dan niets van die afspraakjes/abortus enzo gemerkt?

het lijkt mij een sterk verhaal

Maargoed ik geloof het niet, maar ik weet ook niet hoe ze zegmaar is :’]

Als ze zo een wortelgetint kind is met megagrote oorbellen en slettenkleren, dan zou ik het wel geloven

Maar als het zo een nuchter meisje is, zou ik het raar vinden

Je kan het natuurlijk ook aan die jongens gaan vragen :]

Het is wel heeeel erg… uh… overdreven?
Ik ken je vriendin natuurlijk niet.
Maar is ze nou werkelijk zo makkelijk te krijgen?
Dit klinkt echt alsof je haar zou tegenkomen in de supermarkt en zou zeggen “heey mn broer wilt je neuken” dat ze dan ook nog zou zeggen “natuurlijk hoelaat?”

Ergens zou je haar op haar woord moeten geloven omdat ze je vriendin is en die eigenlijk niet hoort te liegen?

maar ze kan het natuurlijk ook best aangedikt hebben om ‘leuker’ over te komen van ‘heey kijk eens wat ik meekrijg’ ofzo.

Maar ik weet het natuurlijk ook niet omdat ik haar niet persoonlijk ken :thinking:

Alle jongens die alleen maar op sex uit zijn pakken ieder meisje die wilt , of ze nu knap of oer lelijk is. Het gaat om de sex he! Tja je zult er mischien niet achter komen of ze nu liegt of niet. Hopeloos om zo iets te gaan verzinnen … maar er bestaan hopelooze mensen. K vind het eerder smerig , gewoon maar iemand pijpen om dat je dan van het gezeur af bent haha! K weet eerlijk gezecht niet wat ik zou doen . Ik zou je vriendin er gewoon me confronteren , ze is ten slotten een goede vriendin. Dus zeg haar gewoon netjes met de goede woorden wat je denkt en voelt.

Ik ken de jongens niet, dus ik kan het niet vragen. Ze is totaal niet sletterig en best verlegen, vriendinnen die het verhaal hoorden zei van omg dat verwacht je echt niet van haar etc. Maar ze is echt een heeel erg goede vriendin, dus ik weet t echt niet meer.

Ik heb een paar vriendinnen die zwaar maagd maria lijken. Maar stiekem er al op los geneukt hebben. Dat zegt echt niets hoor :stuck_out_tongue: !

pff weetikut!
ken er niet.
dus kan ook niet oordelen na zo’n verhaal.

Maar ze is zeg maar ook heel erg onzeker, een iets meer dan een jaar geleden was ze ook zwaar depressief doordat ze heel eenzaam was. Dus aan de ene kant denk ik misschien doet ze t met die jongens voor aandacht, en misschien verzint ze t om aandacht te krijgen.

ik vind het best lullig van je dat je dit op het internet bespreekt met mensen die haar helemaal niet kennen… terwijl het een vriendin is…

en als het zo is, is het wel
soort van smerig… ?
maarja lijkt me sterk.
uiteindelijk ken jij haar beter dan wij allemaal dus je hoeft het eigenlyk niet eens te vragen want wij kennen haar niet. q:

Alsof die mensen weten wie zij is, ik heb t sowieso op een site gezet waar geen mensen zitten die zij kent of zij hun.

Nou lijkt me wel een heel sterk verhaal als ik heel eerlijk moet zijn?
Ik heb zelf ook een vriendin zegnietwie maar die heeft mij ook behoorlijk voor de gek gehouden met sexverhalen. Over dat ze verkracht zou zijn, en ook een abortus heeft gepleegt met de medeling dat het een meisje was (ze zou 2 weken zijn?). Beetje onzinnig maar dat had ik al vrij snel door.

Als je twijfelt, kan je toch altijd gewoon met haar erover praten?

Hmm, ik volg het verhaal niet helemaal, maar het gaat er dus om dat ze het met iedereen doet, en nu verkracht is, en ook zwanger was en dat ze abortus pleegde omdat ze niet weet van wie het is? Jesus heb je ook eens gevraagd waarom ze je dit allemaal verteld? Als ze liegt heb je het zo door, kwestie van slimme vragen stellen en onthouden van wat ze eerder heeft verteld en daar verder op in gaan als ze het verzint loopt ze toch wel in de knoop omdat ze te veel moet onthouden met al die jongens, en weet ik het

aandacht tekort?

zeg meisje,
waarom doe je nou weer de t van vertelt met een hoofdletter ?
hahaha =)

ontopic:
wat ik je al vertelde, ik vind het maar een vreemd/verzonnen verhaal =p

ik zou me echt zorgen maken om je vriendin als ze je dit vertelt.
want ookal is het niet waar; dan liegt ze hard tegen je, over iets waar je echt niet over kan liegen.
en al is het wel echt waar, dan is het dus gewoon een slet van hier tot tokyo.

Hahahahhahahaa x’D

Sorry, vond het even grappig.
Tenzij ze een prostitue is, is het verhaal niet waar. Ik bedoel, hoe weinig zelfrespect kun je hebben?