vriendin versiert de jongens die ik leuk vind

Hallo allemaal, ik zit echt met een probleem en weet niet wat ik ermee moet. Zoals je al leest in de titel, mijn beste vriendin gaat altyd achter de jongens aan die ik leuk vind, zelfs als ik haar dat verteld heb. Vorigjaar was ik helemaal verliefd op een jongen en dat wist ze, toen ging ik op vakantie & na 2 dagen kreeg ik een sms ; ik heb met hem gezoend en we wille dit allebei voortzetten. ik was er echt kapot van, ookal weet ik dat het ook zýn schuld was natuurlyk, het heeft me echt gekwetst en de vriendschap is er byna door kapot gegaan. ik heb haar nog een kans gegeven en nu ging het een hele poos alweer super goed, want ze had een vriendje, haar langste relatie tot nu toe. Dat is nu dus uit sinds kort. & het begint alweer gelyk met de jongen die ik nú leuk vind! Ik heb aan haar gevraagd of ze hem asjeblieft met rust wil laten omdat het me pyn doet als ik haar me hem zie flirten. Ze zei dat ze het begreep en ze gaat stoppen. Alleen nu komt het; ze heeft hem zondag meegevraagd naar het zwembad, daar gaan we met een groepje naar toe en nu gaat hy dus ook mee. Ik durf erop te wedden dat als hy met haar gaat flirte dat ze er in mee gaat, want zo is het altyd geweest. Ik schaam me echt dat ik myn beste vriendin nu niet vertrouw, maar ze heeft het al is geflikt en ik kan er niks aan doen! Weet iemand wát ik moet doen en wat ik tegen haar kan zeggen? Ik ben echt radeloos!

dit is geen goede vriendin…

Je moet echt duidelijk maken dat ze van ‘jouw’ jongens af moet blijven, of anders is het einde vriendschap.

Idd, ik snap heel goed wat jy bedoelt, ik heb het zelf ook meegemaakt. Zodra je ziet dat ze begint te flirten met hem zou ik meteen actie ondernemen. Vragen waar ze denkt dat ze nu wel niet mee bezig is ofzo aangezien je het al vaker hebt gezegd dat ze jou kwetst hiermee. En anders zou ik haar gewoon niet meer vertellen op wie je verliefd bent, pas wanneer het echt goed zit tussen jou en die jongen. Myn (niet meer) beste vriendin is namelyk nooit gestopt met flirten met de jongens die ík leuk vond, ookal had ik haar gezegd dat ik dat niet leuk van haar vond en of ze het aub niet meer wilde doen. Dan deed ze gewoon alsof ze een praatje met hem maakte maar zette ze wel stiekem al haar charmes in de stryd. Ik kan zo’n mensen écht niet uitstaan. Succes!

Heeey !,

Ik heb echt precies hetzelfde probleem gehad,
Ik was bf met een meisje, en ik vond een jongen super leuk, Ik had zelfs al een keer mte die jongen gezoend, maar 3 dagen later stond mijn bf met de jongen die ik zo leuk vond voor mijn neus te zoenen !

En weetje wat ik toen gedaanheb, ik heb haar gewoon laten zitten!
Zulke vriendinnen zijn geen echte vriendinnen
Het was echt super moeilijk om haar te vergeten, maar nu ben ik er erg blij mee ! ik heb nu veel leukere vrienden gekregen die ik wel kan vertrouwen en die niet de jongens die ik leuk vind inpikken!

Hopelijk heb je hier wat aan !, Sterkte in iedergeval !

x

wat een gemeen kind ! =[

die moet je niet in je leven hebben, forget her.

mijn bff weet niet dat ik iemand leuk vind en hij vind haar leuk en nu heeft ze uit medelijden ‘‘ja’’ gezegt…

Als het je beste vriendin is, kan je toch gewoon het er met haar over hebben dat jíj hem leuk vind, ze zal het denk ik wel begrijpen en anders is ze geen goede vriendin.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
En ze bleef toen ook maar doorgaan met hem heel de tijd knuffelen enzo. Ik heb toen echt zitten janken in mn bed.
En nu hebben we ruzie, maar ze heeft nog steeds de hoop dat het goed komt. Maarja, nu even over jou.
Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, dat je die jongen dan leuk vind.
en gaat ze wéér met hem flirten, dan zou ik zeggen dat ze het verpest heeft.
je bent dan beter af zónder bf dan met, denk ik dan.

dit is geen goede vriendin,
spreek haar er over aan!

kijk
ik heb ook een keer zoiets gedaan
maar toen was ik echt verliefd op die jongen
maar zoals jij het verteld is je vriendin dat niet
zij lfirt gewoon om jou te naja pesten eigenlijk
zeg tegen haar dat ze haar poten moet thuishouden of je zoekt nieuwe vrienden

en een tip zeg het nooit meer tegen haar als je een jongn luek vind

oh das zo erg

ik snap wat je bedoelt, toen ik nog single was
hadk n vriendin die met àlle jongens flirtte