Vriendin verliefd op jongen die ik ook leuk vind

Hee,
Ik en mn vriendin hadden een boy gespot en toen gingen we uitzoeken hoe hij heete enzo en we gingen hem opzoeken op hyves msn en twitter en we hebben ook contact met hem via internet hij zit ook gewoon bij ons op school mar nu vertelde mijn vriendin dat ze verliefd is op hem maar… ik ben ook op hem Dus ik vind dit echt moeilijk moet ik hem vergeten? Wat zouden jullie doen?

Xxx

Vertel haar dat je hem ook ziet zitten en zorg dat je het samen eens bent.

Maar hoe? ik wil haar niet kwetsen ze is al zo onzeker

Forget it.

Als zij eerder was met het ‘OMG HIJ IS ZO LEUK’ zeg het dan niet. Neem afstand van 'm, het gaat vanzelf over.

Of

Overleg met haar, en kom samen tot een afspraak:
a. Niemand neemt 'm, jullie nemen beiden afstand
b. Hij kiest, dus als hij jou ook leuk vindt, mag je iets met hem beginnen, vindt hij haar leuk dan mag zij.

En maak er niet een te groot probleem van. Hij heeft nog geen zet gezet naar één van jullie, toch?

Dankjee!

vertel haar dat jij hem ook zit zitten, en als ze daar niet mee kan leven moeten jullie je afvragen of hij echt wel zo leuk is dat jullie je vriendschap daarmee op het spel zetten. succes ermee xxxxx

Praat erover, en als jullie er echt niet uit komen, stap op hem af en probeer erachter te komen of hij 1 van jullie 2 leuk vind… Misschien vind hij beide leuk, misschien 1 van de 2 en misschien beide niet of heeft hij al een vriendin.
Jullie kunnen hem ook proberen te vergeten (hoe moeilijk het ook is) om jullie vriendschap niet op het spel te zetten.

Ik zou gewoon zeggen:
Degene die hem krijgt wint.
Maak eerlijke afspraken hierover en zorg dat het niet jullie in de weg staat.
allebei niet nemen zou zonde zijn en hem haar gunnen omdat zij hem zogenaamd eerder leuk vond, slaat al helemaal nergens op!

ik heb het zelfde probleem gehad het was mijn beste vriendin en hij ‘flirte’ met ons allebij , en normaal ging ik met haar en hem samen afspreken maar zij mocht ineens niet buiten en ik kon haar niet bereiken dus ben ik alleen gegaan en heeft hij mij gekust, en ik heb het tegen haar gezegt en onze vriendschap is nu over en ik heb er eig wel spijt van. dus laat nooit een jongen tussen jullie komen! maar ik snap wel dat het niet zo makkelijk is ;s

Ik zou zelf dan proberen het los te laten.
Als m’n vriendin hem zo geweldig vindt, mag ze hem hebben.
Het komt nu nogal over dat het toch niks zal worden en deze jongen geen idee heeft wat jullie intensie is achter het contact zoeken.
Probeer het los te laten, verwijder alle contacten en open ogen voor ander mannelijk schepsel.

Hmm das echt kut, ik had eerst ook zoiets. Maar gelukkig kwamen we allebei nieuwe jongens tegen :slightly_smiling_face: Maar via msn zei zij eerst tegen mij dat zij hem leuk vond toen heb ik ook maar meteen gezegd dat ik hem ook leuk vond. Dat is eventjes echt heel kut (wij hadden een paar dagen helemaal geen contact meer) maar daarna kunnen jullie samen praten en giegelen en lachen over hoe leuk hij wel niet is. En als hij niets onderneemt onderneem dan allebei niets laat hem de eerste stap zetten. En als hij voor haar kiest wees blij voor haar, het doet even pijn maar zij zal vast ook blij voor jou zijn als hij jou zou kiezen.

DAT IS ZO KUT HE.
Ik heb het ook gehad. Ik had het wel gewoon tegen haar gezegd, want ik wilde hem niet zomaar aan haar afstaan.
Ik weet alleen niet of dat het verstandigste is, want wij kregen toen hele erge ruzie. Maar we zagen uiteindelijk allebei ook wel in dat het geen zin had, en onze vriendschap heeft het overleefd. We hebben hem gewoon allebei laten gaan…
Ze is nog steeds een van mn beste vriendinnen en we zijn allebei goed bevriend met hem en meer niet (want we hebben nu allebei een ander vriendje).