Vriendin verkracht

Ik praat al best lang met een meisje die ik via een paardensite ken en we kwamen bij elkaar uit omdat we allebei een jongen leuk vonden. Inmiddels vond die jongen haar niet leuk en heb ik 7 maanden met mijn jongen gehad. Ik ken haar niet in het echt, alleen via msn ~

Ze vertelde me veel over haar en die jongen maar een paar dagen geleden vertelde ze me dat een jongen haar had aangerand op een feest. Een jongen die ze kent. Zoenen. Hij heeft dat meerdere keren gedaan. Nu kreeg ik net van haar te horen dat ze vanavond bij hem blijft slapen.! Toen vertelde ze me ook dat hij haar al meerdere keren verkracht heeft en een vriend van hem ook!! O.O
Maar die jongen weet van haar dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan vanwege problemen die ze had. Hij chanteerd haar ermee want ze wil niet dat haar ouders het weten. Dus ze blijft naar hem teruggaan als hij dat wil.

Ik zit al de hele tijd op haar in te praten dat ze er niet heen moet gaan, haar ouders moet vertellen & naar de politie moet gaan maar dat wil ze niet. Ze wil dat hij haar met rust laat maar hij heeft haar compleet in zijn macht.
Ik weet niet wat ik moet doen!’ ik ken haar dan wel niet in het echt maar ik weet zeker dat ze niet tegen me liegt.

Ik heb geen adres, telefoonnummer etc van haar. Maar ik kan toch niet zomaar toekijken hoe ze zich gewoon laat misbruiken.! Ik ben gewoon radeloos. ;'s

zoek haar huistelefoon nummer op op internet en bel naar haar huis en vertel haar ouders dat er iets mis is met hun dochter en dat ze daar zelf maar achter moeten komen, jij hebt niks geluld en als je problemen met haar krijgt, niks te verliezen, anders had je haar ook niet gekent

Ben je zeker trouwens dat ze de waarheid spreekt? :confused: Dit klinkt misschien heel bot, maar ik heb ook zo’n vriendin gehad. Ze zei net hetzelfde en als ik iets voorstelde om te helpen bleef ze het maar afwimpelen. Jammer dat je niet goed weet wie ze is, anders zou je haar ouders kunnen inlichten.

^dat dus

^dat dus

E-mail haar ouders.

Wow wat erg! Ik heb totaal geen verstand over deze zaken… politie inschakelen? Dit is sws een upje voor jou, er zijn hier vast meiden die hier wel verstand van hebben.

Ja ik weet natuurlijk niet dat ze de waarheid spreekt maar ik praat al best wel lang met haar en ik zou het heel raar vinden als ze over zoiets zou liegen. Want waarom zou ze?

Het zou je verbazen hoeveel meisjes liegen om verkrachtingen voor aandacht. Dat gebeurt écht heel veel.

Jup. Triestig maar waar. Ik zou gewoon proberen de contactgegevens van haar ouders te vinden voor moest ze de waarheid spreken, maar voor de rest kan je niet zoveel doen.

Jep idd.

Kan je haar niet om haar woonplaats / telefoonnummer vragen? Ik zou haar gewoon bellen of naar haar toe gaan.

Ze woont in belgie dus naar haar toegaan gaat een beetje moeilijk.’
Het lijkt wel alsof ze het opgegeven heeft…

zelf denk ik eerlijk gezegd dat het fake is. miss verveelt ze zich en denkt ze dat dit grappig is om te doen. Als je zelf denkt dat het echt is zou ik gewoon blijven proberen te zeggen dat ze hulp moet zoeken, veel meer kan je toch niets doen. Maar ik blijf erbij dat het nep is.

Mensen op internet liegen heel veel…

ik denk ook dat het gewoon voor aandacht is, geloof niet dat dit echt is. er zijn helaas een heleboel mensen die dat doen…

Ik geloof er ook weinig van.
Heeft ze die jongen verteld dat ze een zelfmoord poging heeft gedaan? Want dat zou ook een scheeuw om aandacht zijn…

Het klinkt als een verhaal dat niet helemaal lekker in elkaar past. Not buying it…