vriendin verandert

Hi girls,

ik heb echt een groot probleem! Ik heb een beste vriendin (al zeker 5 jaar) nooit hebben we ruzie gehad, tot nu begin ik me echt te irriteren! het is zeker al maanden bezig!!!
Ze smst continu met een vriend (nogal een bad boy) vind ik totaal niet erg maar nu gedraagt ze zich ook zo anders, vroeger maakte we fun, nu roddelt ze gans de dag door!
scheld ze mensen uit, verkondigt ze dat ze iemand gaat slaan, probeert ze een bad girl te zijn, pest kleine kindjes,… ik vind het eeeeeeeecht niet meer leuk heb het haar al zo vaak gezegt dat ze verandert is maar dan is ze pissed! :frowning_face:
KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN?! ik wil mijn oude vriendin terug :frowning_face:

vind ik zo rot :frowning_face:

heb ik al geprobeert, maar zij maakt die leuke dingen zo saai, telkens die berichtjes zelfs in de bios! :s
En dan zit ik daar maar… toch bedankt!!

Misschien eens goed met haar gaan praten ?
Anders moet je haar even laten en wat meer met andere meiden optrekken

Een vriendin van mij begint ook zo.
Je merkt echt bij ons dat de irritaties steeds wat hoger worden, we hebben telkens -bijna- ruzie.
En op een keer gaat het echt fout, dat weet ik nu al.

Ik weet ook niet hoe je het aan moet pakken. Probeer gezellige dingen te doen, misschien dat ze dan weer een beetje bijdraait.

heb ik vorige week geprobeerd, had sleepover georganiseerd!
Ben zelfs films gaan huren en dan vraagt ze me gewoon om het huis uit te sluipen 's nachts! heb haar duidelijk gezegt dat ik geen problemen wil met mijn ouders en dan heeft ze heel de nachts bot tegen me gedaan… omdat de jongens er zo hadden op gerekend dat ze kwam!
PUBERTIJD? :frowning_face:

Ja, mensen veranderen.

Pubertijd kan het zijn ja haha.

Ze wil duidelijk ergens bij horen, vertel haar dat ze goed is als ze gewoon haar zelf is?

Ja ik ken het, ik was vroeger beste vrienden met een meisje, maar op de middelbare school is ze veranderd in een meisje dat elke week met een andere jongen het bed in duikt.
Mensen veranderen, en het enige wat je kan doen is het accepteren.
Nieuwe vrienden maken een optie?

Ja, naarmate mensen ouder worden veranderen ze. En in de pubertijd gaan sommige mensen al helemaal rare dingen doen…
Maar wel heel vervelnd voor je.