Vriendin veranderd voor me eigen ogen.

Ik ken me beste vriendin al me hele leven,
vroeger liet ze de hondjes uit en was ze alleen maar met dieren bezig en gingen we heel veel met elkaar om.
ze laat nu nog steeds de hondjes uit maar alles aan haar verandert.
gewoon heel anders dan 1 jaartje geleden,
opeens drinkt ze, en blowt ze, en eerst vond ze alles raar.
ze gaat nu ook alleen maar met jongens om,
en opeens koopt ze veel make up voor de jongens denk ik,
maaaar nu de vraag, ze vind een jongen leuk waar we soms mee chillen maar ze wilt het niet toegeven
en ik vind hun zo leuk bij elkaar passen… dus hoe ga ik dat regelen?
Want zelf is ze zo’n gesloten type zegmaar met verliefdheid,
want dit is echt haar 3e liefde.

gr. roos

verandering kan je niet tegen gaan,
en iemand koppelen moet je nooit doen.

ja ik wil haar alleen maar helpen omdat ze nog niet een vriendje heeft gehad en volgend jaar word ze 18,
en ja die verandering komt zo plots aan voor me

Als ze nog maar 3 keer verliefd is geweest word ze gewoon niet snel verliefd. en wat maakt het uit dat ze 18 word en nog geen vriendje heeft gehad? als ze het zelf wil komt ze er uiteindelijk zelf wel mee.

mijn vriendin is ook gaan roken en drinken, maar toch blijft ze een hele goeie vriendin, ik bedoel het is haar leven… als zij dit haar fijnste manier van leven vind naja da kan ik haar moeilijker tegenhouden

Je kan er weinig aan doen dat ze aan het veranderen is, al kan je haar wel vertellen dat ze zich niet anders voor hoeft te doen voor die jongens, zichzelf moet blijven en misschien beter kan stoppen met blowen, maar daar zou ik dan wel bij zeggen dat het alleen een tip is. Verder moet je ze niet koppelen, je kan hoogstens zeggen dat ze goed bij elkaar passen.

[i]Dat je elkaar al je hele leven kent & vrienden met haar bent, wil niet zeggen dat jullie altijd goed bij elkaar zullen passen. Karakters veranderen, en dat moet je gewoon aanvaarden. Maar als ze beinvloed wordt door slechte andere vrienden, moet je misschien wel wat doen?

Ik zou hen niet koppelen, ze moeten er zelf maar achterkomen of ze goed bij elkaar passen, en elkaar leuk vinden. Koppelen kàn werken, maar niet altijd.[/i]

Dit heb ik oowk,
Ik kende mijn EX-BFF al 4 jaar ofzo, en sinds ze naar de Middelbare is gegaan, is ze een vuile leugenaar geworden… Een BF van haar heeft met een jongen die zij leuk vind. Daphne(Zo heeft mijn Ex-BFF) had tegen mij verteld dat hij haar gevingerd zou hebben, en in zijn boxer bij haar in de kamer stond enzo… Dit blijkt achteraf dus allemaal niet waar te zijn, ze loog nog tegen meer mensen, ze heeft dit tegen meer mensen verteld, ze had oowk verteld dat ze al ontgroend zou zijn. Oowk niet waar.
Ik kwam via vriendinnen van haar school erachter dat ze daar allemaal over loog.
Het is supererg maar ik ben blij dat ik er nu vanaf ben :slightly_smiling_face:.

X Koe-lover.

Mijn ex-bestevriendin ken ik ook mn hele leven.
We zijn nu geen vriendinnen meer, omdat ze ook heel erg veranderd is.

Niet koppelen! Mijn vriendin heeft dat gedaan voor mij en m’n vriend, maar 't had ook vanzelf wel kunnen komen. Ik had het toffer gevonden als ik hem zélf had kunnen zeggen dat ik hem graag zie, maar ja, ik mag niet klagen, we zijn nog altijd gelukkig bij elkaar…