Vriendin van me vriendje blijft bij hem slapen???

Ik vind dat zelf logeren een goede optie is (je weet hoe het zit met verjaardagen…veel alcohol…blablabla)

Ik zou het zelf helemaal niet leuk vinden als een vriendin bij mijn vriendje zou blijven logeren, maar ik ben nou eenmaal een jaloers kreng :3

Je denkt dat ze hem gaat verkrachten ofzo?

Heb ik ook wel eens gehad. Het enige wat je kan doen, is aan je vriendje uitleggen dat je ermee zit. Dat je het hem niet wilt verbieden, maar dat je wel duidelijk wilt maken dat je er niet helemaal blij mee bent. Verder is het enige wat je kan doen hem vertrouwen, daar is het je vriendje voor.

heb ik ook hoor :stuck_out_tongue: zou helemaal in mijn hoofd flippen

waarom ga jij ook niet bij hem slapen dan?

Wtf? Hij wordt 18 jaar, en ZIJ blijft slapen?!
En JIJ ‘zijn vriendin’ NIET?! Dat klopt toch zoiezo niet, :crazy_face:

Als je vriendje je wil bedriegen dan kan jij hem niet stoppen hoor, je kan moeilijk 24/7 bij hem zijn, dus vertrouw hem maar gwn :slightly_smiling_face:

Maar 't blijft wel kut.

dat ze x blijft slapen oke maar verjaardag betekent vaak veel drank en wie weet omdat die toch al eerder verliefd op dr is geweest.en op zn verjaardag moet jij juist bij hem slapen

misschien kun je hem vragen of je ook mag blijven slapen?

Ik zou het ook niet leuk vinden, verschrikkelijk juist…
Je kunt hem denk ik wel vertrouwen maar of je dat bij haar ook wel kunt…
Praat er met hem over, of ga ook bij hem slapen.

En misschien even met hem praten, vertel hem dat je het niet echt leuk vind dat ze blijft slapen. Ik zou het hem niet verbieden, hij mag het zelf weten ;p.
Maar het blijft idd wel heel k*t voor je omdat het je vriendje is.
Maar als het een goed vriendje is dan gebeurd er echt niets tussen hun, dus je zou hem dan gewoon kunnen vertrouwen. Kijk, als het nou even niet goed gaat tussen jou en je vriendje dan zou dat wel verdacht zijn maar het gaat toch allemaal goed?
Gewoon vertrouwen dus, of vragen of je ook bij hem mag slapen, en je kunt het ook nog gewoon eerlijk zeggen tegen hem (hij zal heus niet raar reageren ofzo, hij zal zelf waarschijnlijk ook wel eens jaloers zijn).

als het mijn vriendje was zou het van mij niet mogen, klinkt egoïstisch
maar ik ben toch zijn vriendin? en oké, die ‘goede vriendin’ woont dan wel
ver weg, maar er rijden ook nachttreinen, het is haar keuze dat ze wil
komen hahaha. nee oke dat kan je natuurlijk ook niet zeggen. Heb je
er al over gepraat met je vriendje? Hoelang heb je al met hem en vertrouw
je hem wel 100%? en hoe zou hij het vinden als 'ie in jou situatie zat, zou
hij het goed vinden als er een goede vriend bij jou bleef slapen?
Als ze echt persé moet blijven slapen dan zou ik er zelf ook gaan slapen idd.