Vriendin van me vriendje blijft bij hem slapen???

Ik heb een superlief vriendje
Maar hij gaat binnenkort een feestje geven voor ze 18e verjaardag en dan komt er een goede vriendin van hem(die hij eerst leuk vond) logeren daarna omdat ze zo verweg woont.
Maar daar zit ik dus heel erg mee!
Ik weet niet wat ik moet doen en hem het verbieden vind ik ook zo lullig.

xxxxxxx.

dat is idd kut.
en het hem verbieden is ook zo lullig.
anders moet je er gewoon even met hem erover praten, en zeggen dat je d’r bang voor bent dat hun elkaar weer leuk gaan vinden enzo.

ja, gewoon met hem over praate. zeg dt je er mee zit en mischien kan jij ook wle blijve slapen ? :stuck_out_tongue:

Ik snap jou wel, maar ik zie het probleem niet zo :stuck_out_tongue:
Als jullie met elkaar hebben zal hij heus niks met haar beginnen hoor :slightly_smiling_face:
En anders blijf jij ook lekker slapen idd ^^

is toch niks mis mee,
ik vind dat je het maar zo moet laten er gebeurt waarschijnlijk niks :grinning:

(door zoiets doms ben ik nu mijn beste vriend een beetje kwijtgeraakt omdat ik eerst altijd bij hem sliep met nog een andere vriendin of alleen en omdatie nu een vriendin heeft doet ie dat niet meer en daardoor spreek ik hem bijna nooit meer wat ik super jammer vind)

Wat de andere hier al zeggen, blijf ook bij hem slapen :3
En niet bang zijn dat er wat gebeurd tussen die 2, maar zou ook niet stil zitten als een goeie vriendin van m’n vriend zou blijven slapen eerlijk gezegt. (En het zelfde geld voor m’n vriend, als er een goeie vriend van mij zou blijven slapen)

Ik vertrouw hem wel, maar of ik haar vertrouw is een 2de :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jij als zijn vriendin heeft natuurlijk de keuze om nee te zeggen.
Ik zou er niet aan willen denken dat dit zou kunnen gebeuren :S

2 Weken geleden is er ook een goede vriendin van me vriend blijven slapen. Dat is toch geen probleem als je er zelf bij bent. Vertrouwen is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie.

Blijf zelf ook slapen indd!

Hm, ik zou dat ook niks vinden. Maarja, dat meisje woont ver weg dus je kunt niet zeggen, zie maar hoe je thuis komt. Ken je dat meisje of niet?

Ik zou zeggen, praat er met hem over. En let erop hoe ze met elkaar omgaan op het feest zelf. Daar komt vast uit, dat je niks te vrezen hebt! :slightly_smiling_face:.

Praat er maar hem over! Het zou ook oneerlijk zijn als zij wel mocht blijven slapen en jij niet dus vraag of je ook mag blijven slapen.
Veel plezier meid

maak dr n orgie van:P hahah nee geintje, je moet hem vertrouwen en de beste oplossing is om dan ook gewoon te blijven slapen. leer je haar kennen én hem vertrouwen:) succes! laat je nog weten hoe t ging:D?

Als je hem gewoon vertrouwd is er niks aan de hand, toch? (:

Je moet het hem niet verbieden, maar anders praat je er even met hem over

moet ie jou ook uitnodigen om te blijven slapen, en anders zou ik het niet goed vinden.

inderdaad!

Maakt toch niet zoveel uit. Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar je moet je vriend ook vertrouwen. Als hij zegt dat het gewoon een vriendin is, dan is dat zo. En anders blijf je zelf ook slapen, als je hem niet vertrouwd.

Hij zegt het tenminste.