Vriendin terugwinnen

hey allemaal,

Ik hoor hier misschien niet thuis, aangezien ik een jongen ben, maar het leek me de beste plek om dit te vragen.

Mijn (ex)vriendin en ik zijn sinds vorig jaar december samen geweest, maar een aantal maanden terug hebben haar ouders aangegeven dat ze niet willen dat ze nog met me om ging(ivm dat ik 18 ben, zij bijna 17, ik woon 45 min bij haar vandaan en ze zijn het niet eens met mijn carrierekeuze). Toen ze erachter kwamen dat ze het weekend bij mij had doorgebracht zonder het haar ouders te vertellen hebben ze haar basically 24/7 in de gaten gehouden, waardoor we elkaar niet meer konden zien. Ze wil niet al te veel problemen met haar ouders, en daar kregen we ruzies door, vervolgens hebben we elkaar bijna 2 maanden niet gesproken.
sinds een week praten we weer en we willen allebei bijelkaar zijn, maar zij is er van overtuigd dat het niet kan ivm haar ouders, en ze is doodsbang dat ze erachter zouden komen als ik haar zie.

Anyway, volgende week zondag zouden we 1.5 jaar samen zijn, dus ik wil iets speciaals doen om haar (en wellicht haar ouders) te overtuigen.

Mijn idee was om een boeket van 50 rozen te kopen en naar haar huis te gaan, maar dat is misschien ook een beetje afgezaagd.

Hebben jullie betere suggesties?

Thanks!

Sorry, jongens zijn niet toegestaan