vriendin terugnemen?

Ik had tijdens de middelbare school tijd een vriendin.
Alles was leuk en gezellig en toen kreeg ik een vriend en zij ook toen ging het aan met haar vriend en kreeg ik een andere vriend.
Maar toen ik iets vertrouwelijks vertelde aan die vriendin ging ze met een andere vriend allemaal mn hyves veranderen en die dingen, toen was ik boos en heb het contact verbroken. Maar ik kreeg laatst een mail van haar al een half jaar geleden dat ze hoopte dt ik niet meer boos was en bla bla bla. Maar nu twijfel ik toch wel want als ik haar nou een nieuwe kans geef hoe dat zl zijn. Volgens die vriend vn mn exvriendin vond ze mn exvriend ook leuk en deed ze daarom zo zei hij tegen mij.

Op zich verdient iedereen een 2e kans vind ik.
Maar het is wel heeeeel lullig om dat te doen. Dus ik weet het eigenlijk ook niet echt xD

Ik zou eerst kijken wat zij er voor over heeft om het goed te maken, en voor de vriendschap.

Hoe bedoel je dat het lullig is? Wat er gebeurd is.

Dit kunnen wij toch niet voor jou bepalen? Heb je zelf behoefte aan een vriendschap met haar? Of ben je nog boos. Wij voelen niet wat jij voelt.

Ow zo nee ik ben niet meer boos, maar of het verstandig is

Je kan haar nog een kans geven en kijken hoe het dan afloopt.

vrienden gaan je niet op je hyes lopen kloten dus nee.

ik snap het niet helemaal, maar ik vind wel dat iemand een tweede kans verdient en misschien dan een beetje voorzichtig zijn met wat je zegt in het begin?

update nou ze is dus net een tweeling met iemand,v die ik ook ken.
Maar hij is zo irritant zooo aandachttrekkend en hij zit er altijd tussen en vn haar hoor je uiteindelijk ook niks meer. Dusja allebei exit maar om hem

Ik zou haar een tweede kans geven omdat je zei dat het eerst altijd zo leuk en gezellig was en ze er spijt van lijkt te hebben.
Sociale netwerk sites helpen meestal niet aan vriendschappen.

^ga dat is nog het ergste: ze heeft dan een vriend (vriendschappelijk) en die vraagt alle aandacht enzo dus ze hebben het samengedaan, dus ze zijn nu echt exit

Ik zou haar geen tweede kans geven…

Na wat je zelf zegt waarom iemand 2e kans terwijl is die verpest heeft
geef haar geen kans meer ze heeft het zelf verpest.

wow vaag verhaal en irritant getypt.
vraag haar waarom ze het deed? :’)

iedereen verdient een tweede kans als ze echt spijt hebben
vind ik

Gewoon nog proberen vind ik, ze heeft er spijt van dus waarom niet? Maar als ze nog zoiets flikt zou ik dr echt niet meer terugnemen. Maar dat moet je dan maar zien.

Zij kan toch enkel je Hyves aanpassen als ze je wachtwoord heeft (of als jij nog aangemeld zou staan bij haar)? Denk ik dan. Dus dan kan je haar heus een tweede kans geven maar haar geen wachtwoorden toevertrouwen. Is sowieso dom om je wachtwoord te geven voor zulke dingen (ALS je dat dus gedaan hebt). Er zijn genoeg mensen die iemand hun profiel aanpassen, voor te lachen meestal. Zo ken ik iemand die zijn wachtwoord niet laat onthouden op zijn eigen laptop omdat iemand bij hem voor te lachen zijn geslacht enzo had gewijzigd.
Ach ja, jij moet het zelf weten.