Gisteren ben ik met wat vriendinnen naar het optreden van een bandje bij ons in de buurt gegaan. 't waas heel gezellig met heel veel drank. Ik had een stiekeme hoop dat mijn crush daar ook zou zijn, maar helaas. Maar nu heb ik gisterenavond mijn telefoon een paar minuutjes onbeschermd achtergelaten bij een vriendin van mij en zij heeft mijn crush een smsje gestuurd van “kom je ook, er is een band net zoals de vorige keer die ene leuke avond”. Nou moet ik vertellen dat de vorige keer dat er een band was (paar weken geleden), mijn crush met mij mee naar huis is geweest en dat we hebben gekust, maar ik heb sindsdien niet echt veel meer van hem gehoord. Wel dat we af en toe praatten met uitgaan ofzo, maar daar blijft het bij. Het is allemaal nogal awkward als we elkaar tegenkomen, alsof we allebei te verlegen zijn. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk nooit met hem sms, dus hij zal wel denken van “waarom drunk-text zij mij nou terwijl we normaal nooit sms’en”?
Nou, het punt is: ik heb niks meer van hem gehoord maar wat moet ik tegen hem zeggen en hoe? Via msn of in real life (gaat waarschijnlijk wel weer een week over heen als 't al niet meer is voordat we elkaar weer zien)? Moet ik wachten totdat hij reageert?
En oh, ik weet het. 't is best een kutactie van mijn vriendin, maar we lopen elkaar altijd te kutten dus op zich kan ik er ook wel een beetje mee lachen terwijl ik me tegelijkertijd ook kapot schaam.