vriendin sjanst met jegrote liefde

Mijn vriendin steunde mij altijd, maar opeens kom ik erachter dat ze ondertussen met mijn grote liefde aan het sjansen is. Wat moet ik nou doen? doen alsof er niets is gebeurd of moet ik haar erop aanspreken?

Haar erop aanspreken.

als ze weet dat dat je grote liefde is, vind ik het niet normaal dat ze dat doet…

1. hebben jij en die ‘grote liefde’ (sorry, ik kan het nooit 100% serieus nemen als mensen dat zeggen) wat?
    zo ja) spreek haar erop aan
    zo nee):
  2. weet ze dat jij hem leuk vindt?
    zo ja) spreek haar erop aan
    zo nee) vertel het haar

KLAAR.

how hard can it be

@lunaste

ja we hebben wat. ze wilde altijd alles over hem weten. Het probleem is nu: ik kan haar niet onder ogen zien ik ben zo kwaad. Het is toch vanzelfsprekend dat je niet aan elkaars vriendjes komt. Ik vind het gewoon overbodig om haar erop aan te spreken.

nou ehm, gaat hij erop in?

Haar er inderdaad op aanspreken.

Maar hij is ook fout denk ik dan weer, hij doet mee. Of niet, dat weet ik niet.

nee zelf deed die niet mee (THANK GODD!)
hij voelde zich erg ongemakkelijk

Dan zou ik naar je vriendin toegaan en haar erop aanspreken.

Idd

heb plots dat liedje ‘sjans maar en dans maar dit is nu die lekkere dansplaat’ in m’n hoofd.

ik zou gewoon je vriendin er op aanspreken,
echte vriendinnen doen dit toch niet?

Wat wordt tegenwoordig sowieso ‘je grote liefde’ genoemd? Over een maand hebben de meesten weer een andere ‘grote liefde’, maar goed.

Je vriendin dumpen, echte vrienden doen dit soort dingen niet. En nee, praten helpt niet, want die eigenschap zit overduidelijk in haar en die praat je er denk ik niet uit.

@ ts, hij gaat er niet op in dus dan ben ik het met dit bericht eens

haar erop aanspreken,

maar als ze altijd dingen over hem wou weten, kan het dan niet zijn dat ze hem ook leuk vind?

sowieso gewoon rustig vragen hoe het zit

Gewoon op aanspreken. Ik heb precies hetzelfde gehad alleen dan nog een tandje erger

Ik had een crush op S en ik had hem uitgenodigd op mijn verjaardag. Mijn vriendin zat de hele tijd aan hem te plukken enzo. En toen gingen we iemand uitzwaaien en toen zei een andere vriend R tegen mij, jaa laat die twee (mijn vriendin en S) maar even buiten *Wenkbrauwwiebel*. Ik balen natuurlijk. Is iedereen op een gegeven moment weer weg, smst mijn vriendin dat ze bijna ontgroend was door S.
Like. wtf?!

Heb het op een gegeven moment ook gewoon tegen haar gezegd, dat ik dat nogal aso vond. Ze snapte het zelf ook wel.

ik zou haar de op aanspreekt hoe dat nou zit waarom ze zo doet

wat is in hemelsnaam sjansen?

Haar erop aanspreken.