Vriendin + Probleem!

Heuy,
Ik heb een probleem, mijn vriendin doet de laaste tijd kei raar.
Als ik met een andere vriendin afspreek die zij niet mag begint ze te zeiken van jaa ik d8 da wij vriendinnen waren en nu ben je zeker weer vriendinnen met haar ens. & da vind ik nogal iritant!
Maar da is nog iets,
Iemand heeft tegen mijn een geheim verteld in vertrouwen (2jongens waren dat dat zijn goede vrienden van mijn) En ik had gezegt dat da over een klasgenoot ging maar voor de rest heb ik niks gezegt! En nu zegt ze jaa lekkere vriendin ben jij VRIENDINNEN VERTELLE ELKAAR ALLES!! en dan zegt ze da ook echt met hoofdletters maar dat durft ze niet in het echt te zeggen het gaat allemaal via msn:S
Maar als ik da geheim vertel aan haar en die 2 jongens komen erachter ben ik en hun de lu*l want dan krijgen wij gezeik met de meester!
Want ik had een keer een geheimpje da over mijn zelf ging verteld aan haar, maar dat had ze ook doorgelult dalijk doet ze dat weer:S
Wat moet ik nou doen?? ik heb der even geblokt want ik wist niet meer wa ik moest zeggen, ik zit der echt mee!

Gr Kim

ik snap je niet, typ normaal. xD

Ik typ toch normaal?

negeer dr.

ik kan je maar 3 dingen zeggen:

1. blijf met andere vriendinnen afspreken, ze bezit jou niet.
  2. vertel het geheim niet. het is niet voor niets een geheim, en vriendinnen hoeven elkaar echt niet alles te vertellen. als zij echt een vriendin is snapt ze dat je het geheim moet houden.
  3. praat met je vriendin. vertel haar op een rustige manier (face to face dus niet via msn) wat je dwars zit. vertel haar dat je het vervelend vind dat ze dat soort dingetjes zegt (en andere dingen die je kwijt wilt). ook beste vriendinnen hebben wel eens ruzie. wees de verstandigste en zet de eerste stap. bied ook je verontschuldigingen aan dat je haar het gevoel hebt gegeven dat je haar in de steek laat, maar vertel dat je het ook leuk vind om wel eens met andere meisjes te kletsen enzo

ik denk dat mmko met normaal abn (algemeen bekend nederlands) bedoelt, en dat doe je nou niet bepaald…

Ze is gewoon irritant, negeer haar