Vriendin probleem.

Heei meiden,

Ik weet echt niet waar ik moet beginnen maar ik schrijf er maar gewoon op los en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb op internet een meisje ontmoet die ook fan is van Michael Jackson. We waren hele goeie vriendinnen geworden en begonnen steeds meer met elkaar op msn contact te zoeken en tegen elkaar te praten. Sinds oktober 2009 werd onze vriendschap pas echt hecht en deden we bijna elke avond een video-gesprek op msn. Het was super gezellig en we konden elkaars geheimen bij elkaar kwijt. En onze gevoelens waren precies het zelfde. Toen was er een MJ- fan dag en daar zijn wij alletwee naar toe gegaan, en hebben elkaar daar voor het eerst ontmoet. Het was super leuk en hebben daar veel lol gehad. Toen was die dag om en spraken we elkaar diezelfde avond nog op msn. Nog steeds diezelfde lol die we altijd hadden. Weer een tijdje voorbij gegaan en nogsteeds de beste vriendinnen. Toen ben ik in de meivakantie naar haar toe geweest en daar bij haar, hebben we nog grotere lol gehad dan ever. Het was die week echt fantastisch en dat willen we nog een keer doen. Nu was het de dag dat ik weg moest. Zij woont in Deventer en ik in Delft. Dus dat is wel een uurtje rijden. Maar sinds ik daar geweest ben doet ze heel anders tegen me. We kregen voor het eerst ruzie en nog een paar keer ruzie. En sinds dat meisje en ik beste vriendinnen werden, kwam er ineens een oude vriendin die ik ook op het internet had gevonden en ook in het echt gezien heb ineens opdagen. Ik vond dit al een beetje vreemd omdat we elkaar niet vaak sproken. Sinds die tijd dat ik dus bij mijn beste vriendin was geweest leek het wel alsof ze mij gezien had. En nu schrijf ik haar wel eens krabbels op hyves, nouja. Bijna altijd, en ik krijg nooit wat terug. En ze zei tegen mij altijd allerbeste enzo. En nu heeft ze een hele goeie vriendin op school, en gaat ze daar heel vaak mee om. Het lijkt wel alsof ik aan de straat wordt gezet voor oud vuil. Die vriendin van haar staat nu ook in haar msn naam van allerbeste. (Ik noem geen namen) En dat allerbeste is dan voor dat andere meisje waar ze nu goed bevriend mee is bedoelt. Zoiets heeft ze nooit voor mij in haar msn naam gezet, en ze stuurt haar wel krabbels op hyves en mij niet. Ik vind mijzelf een beetje aan de kant gezet, maar zij zegt dat dat niet zo is. Nu hebben we alles bij gelegd en al onze meningen ge-uit. We gaan knokken voor onze vriendschap want die vriedin van mij die oude vriendin ook van het internet en ook in het echt gezien zit er dus tussen. En dat maakte onze vriendschap een beetje kapot. Ik geef toe dat ik nu een beetje jaloers ben op die vriendin waar mijn beste vriendin nu heel goed mee omgaat. Ik heb het gevoel alsof ze mij laat zakken. Met die vriendin was ze gister ook naar de kermis geweest enzo, en ze heeft haar achtergrond er mee op hyves. En haar msn plaatje. Ik wordt hier best verdrietig van, maar zij zegt dat het echt niet zo is dat ze mij aan de kant zet. En ik weet dus nu niet wat ik moet doen.

Hebben jullie tips voor me om een goeie vriendschap te redden?

Ik snap er echt helemaal niks van, sorry :x

Begin weer over MJ? Ik vind het een beetje een drama om niks eigenlijk :'3

En het is SPRAKEN. Niet ‘sproken’.

jeetje, dat is onwijs lastig/moeilijk… niet teveel pushen, neem afstand, zoek andere vriendinnen? sterkte, je mag me een note sturen!

Vertel wat je dwarszit, maar via de telefoon of een videogesprek, maar beter in 't echt. Of ga samen wat leuks doen met z’n tweetjes.

Haha, ik ook niet… Ik heb het 3 x gelezen, maar op een gegeven moment als die andere vriendin erbij komt ofzoooo snap ik er niks meer van? :’)

oo sorry, :blush: Maar, ik zit hier echt mee en ben hier vaak verdrietig over.

Ik snap het wel denk ik, ze had een meisje ontmoet doordat zij ook fan was van mj. En gingen toen naar een mj fandag, met elkaar afspreken, en werden ze beste vriendinnen, en elke avond op msn enzo met elkaar. en toen kwam er een oude vriendin van de TS ofzo, die ze ook via internet had ontmoet, kwam er tussen in? en toen kreeg die vriendin van de mj fandag, een nieuwe bff en nu is zij jaloers ofzo?

nee laat maar ik snap 'm ook niet, maar als ik het goed heb gezegd. Dan snap ik wel dat je je kut voelt, maar jullie zien elkaar toch niet altijd in het echt, dus lijkt het me niet zo erg dat je ‘bff’ een nieuwe heeft, want jou kan ze toch niet altijd zien, & die nieuwe wel.
ofzo denk ik

Ja, ik zit hier toch mee, jeeez. Ja, over MJ ja is er iets mis mee?

Iemand die het snapt. :grinning:

Nee ik bedoel, begin weer met HAAR over MJ, wat dat is in eerste instantie wat jullie bij elkaar bracht?

HYVES. :grinning: LANG LEVEN HYVES. x)

hoe oud ben je?
& ga een videoclip voor mj maken & afsrpeken ofzo,
als je even bijkletst en lol maakt in het RL dan komt het vast wel goed.
daar kan je altijd zoveel lol mee hebben.;$
haha (ik spoor niet)

Ja, elise daar heb je wel gelijk in, maar zij woont in Deventer, en ik in Delft. :zipper_mouth_face:

Oh ik ben trouwens 14

het klinkt een beeeetje kinderachtig. noem iemand eigenlijk nooit je beste, dat gaat vaak (vaak dus, niet altijd) fout. maar je kan toch met haar vriendinnen blijven, volgens mij vind zij niet dat er een probleem is, dus maak er dan ook geen. Minder contact is niet het einde van de wereld.

trein,

wow ik snap echt niet veel van je verhaal.
en ík vind het persoonlijk nogal raar om een beste vriendin te hebben die je op het internet heb ontmoet. Maar dat is mijn mening.
ik weet eigenlijk niet wat je moet doen, dus zie dit maar als een up.

Dat mag ik nog niet van mijn ouders. Maar inspiratieloos2 het is misschien wel kinderachtig, maar ze noemde me niet zomaar beste, want we hadden die naam pas toen we echt heel goeie vriendinnen waren. :thinking: