Vriendin probleem , en muziek.

Ik weet niet of dit onder ‘lifestyle’ hoort , ik weet neit waar ik het anders zou moeten plaatsen.

1. Ik heb een probleem met mn beste vriendin. Kijk ik hou heel veel van haar maar er zijn zoveel dingen waaraan ik me erger. 1. Ze regelt altijd alles op het laatste moment. Zoals vandaag ik zou bij haar blijven logeren en ik zei dus ik kom als je savonds terug komt van je vader , dus zei zegt isgoed. Heeft ze het dus niet aan dr moeder gevraagt of ik meteen kon komen waardoor die moeder met hun naar de mac ging. en mijn vader van 5 tot half 7 met mn broertje naar de harmonie moest waardoor we pas om half 9 eten . Daardoor kon ik vandaag dus niet blijven logeren omdat het toch geen zin heeft om alleen te blijven slapen. 2. Ze reageert vaker zo chaggi op app terwijl ze dat niet is , gewoon heeldroog waardoor het heel bot overkomt 3. Als zij ( of andere vriendinnen ) een probleem hebben geef ik altijd advies en alles en als ik een probleem heb zeggen ze sorry of oh wat erg. daar erger ik me ook kapot aan , van *** steun mij dan asjeblieft ook wel weetjewel? Soms denk ik dan had ik maar een andere bff zegmaar ,

. Want ze ging ook laatsty na de bios met zon jongen en toen vroeg ik toen ze in de zaal zatenvan wat is er allemaal gebeurt zei zeheel bot , vertel ik straks wel ok heb ik er toen ze thuis was iets van gezegt zei ze ja dat wist ik niet enzo .en in de pauze was ik ook met dr aant appen pakt die jongen haar mobiel af en zegt ssshhh , stil , zit bibber kuthond en schold me uit , en toen had zwe haar telefoonb wer terug ei ze hahahaha sorry , Ik zo: vind dit niet grappig dat je die jongen me zomaar laat uitschelden , want ik ben bang dat ze weer in een bitch veranderd zoals ze in dr vorige relatie ook was . En als het dan uit is doegt ze heel aardig enzo weer . ( sorry als hetverwarrend is , of als ik zeur/aanstel )
Heeft iemand tips?

2 Weet iemand nog ( onbekende ) bands , boybands , zangers of zangeressen die pop muziek coveren of maken?

dankje ! x

3

Over vraag 2, pentatonix :slightly_smiling_face: van o.a. Royals en radioactive :flushed:

Oke dankje ! :slightly_smiling_face:

Dankjewel! , ja sorry voor de spellingsfouten :3
Over dat advies. Kijk ik wil nu niet nouwe koeien uit de sloot halen maar ik noem een voorbeeld.
Mijn neef heeft ergens oktober november zelfmoord gepleegt , ik kreeg het te horen op mn basketbaltraining en heb het daarna meteen aan haar verteld. Ze zei oh wat erg voor je maar meer niks , terwijl ze zelf zegt dat ze mn beste vriendin is , en ik ook de haren. En toen ik het tegen die andere vriendinnen vertelde steunde ze me helemaal en gaven ze me op school ook een knuffel enzo. En mn beste vriendin zei er geen woord over of probeerde me op te vrolijken omdat ik de halve dag aan het huilen was. Dat bedoel ik met , dat ik haar wel help en zei mij bij de meeste dingen niet helpt. Ik snapn dat ze het niet altijd tot het laatste detail kan uitpraten . Maar zovaak heb ik geen problemen dus vind het wel een beetje erg.
x

Dankjewel! Ja het gaat nu al veel beter met me en denk er zo min mogelijk aan :wink:
Maarja , ik ga het er met haar over hebben ik hoop dat ze het begrijpt , en anders zet ik haar uit mn leven of word ze een gewone vriendin.

Het spijt me maar ik kon de helft van je verhaal heeel slecht slezen.

Als ik jou was zou ik goed met haar gaan praten ( niet via whatsapp, dat kan nog meer problemen veroorzaken ) zonder haar vriendje of andere vriendinnen erbij. En ik vind dat je haar best keihard de waarheid mag vertellen want wat ze nu doet is gemeen. En ik vind het trouwens ook heel onbeschoft van haar vriendje om jou uit te schelden, ik had het echt niet gepikt als ik jou was. Als ze zo dom blijft doen en ze wil niks meer van je dan zoekt ze het maar lekker uit toch?

En over bands, artiesten etc. Er zijn op girlscene genoeg topics in het forum dat gaat over bands,muziek en andere dingen! Anders kun je misschien even op youtube kijken.

Dankjewel! ,ik zal het zeker gaan doen maarja het probleem is dan zegt ze ik kon er niks aan doen of ik merkte t niet of oh sorry zegmaar…

En ik ga zeker effe in die topics kijken !

btw , ja sorry voor alle spelfouten :blush:

Heftig, sterkte!

Verder over je vriendin, ik sluit me aan bij de anderen: heb een keer een gesprek met haar en zeg dat je sommige dingen echt niet leuk/fijn vind die ze doet. Dat haar vriendje jou uitscheld, echt niet pikken. Ook best raar dat jij een hele goede vriendin bent/altijd probeert te zijn voor jouw vriendinnen, en dat zij dat niet echt is voor jou op sommige vlakken die bij vriendschap horen die soms toch echt belangrijk kunnen zijn. (zoals er voor elkaar zijn) Ik vind dat je sommige dingen echt niet hoeft te pikken. Dus zeg dat tegen haar, als ze dat niet begrijpt vind ik ook dat ze het zelf uit kan zoeken.

Dankjewel!
Vandaag komt ze naar mij toe en ga ik het haar vertellen. Ik vertel straks wel hoe het is gegaan als jullie het willen weten?

Van vraag 2: ik ben al een tijdje van fan cimorelli, dat is een groep van zes zussen uit california. Ik vind ze heel good zingen! Ze maken vooral covers van bekende hits, maar hebben ook eigen liedjes.

Heb je het je vriendin al vertelt?

Ander nog veel succes!!