Vriendin pakt jongen af?

toen ik in groep 8 zatt had ik een soort van verkering met een jongen en het is nu uit, maar nu zit ik bij hem in de klas en ik vind hem nog leuk denk ik maar mijn vriendin zit ook de hele tijd te flirten met hem en ik denk dat ze elkaar leuk vinden ookal zegt die vriendin tegen mij van niet. ze hebben ook al een x afgesproken & ik weet niet wat ik moet doen want je gaat tog niet met de ex van bff?? :frowning:

Als het maar ‘een soort van verkering was’ weet ik het niet…

Dat van groep 8 vind ik niet echt tellen als echte verkering en ik vind dus ook niet dat je je vriendin kan verbieden met hem te gaan afspreken e.d.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
wat wou je er tegen doen dan?

Titel mag niet in hoofdletters en moet duidelijk zijn, let hier voortaan op aub.

“Een soort van verkering in groep 8”…
Ik zie dan geen reden voor die vriendin om niet met hem te gaan flirten. Daarbij een jongen kun je niet “afpakken”, ik bedoel, hij vindt haar dan ook leuk, dus het komt van beide kanten.

‘Soort’ van verkering in groep 8 vind ik ook niks serieus… dus wat maakt het uit?

het is nieteens serieus wat jullie hadden dus wat maakt het uit dat je vriendin hem leuk vindt.

Als ze elkaar leuk vinden kun je daar toch niets meer aan doen denk ik…

Het is niet voor niets jouw ex, waarom zou je vriendin daar niets mee mogen?