Vriendin overleden

Hoi meiden,

Ik moet het gewoon even ergens kwijt. Dit leek me de beste plaats.

Vrijdag een maand geleden is een vriendin van mij overleden bij een verkeersongeluk. Het besef komt nu pas binnen en ik mis haar echt ontzettend, ondanks dat we elkaar een half jaar niet meer gezien hadden. Ik wil haar zo graag terug en knuffelen. Weer vrienden zijn. Maar het gaat niet.
Ik kan dit echt niet aan, ik kan dit niet handelen. Net na het ongeluk ging het op zich een stuk beter met me maar nu zijn er dit weekend twee meiden uit hetzelfde dorp aangereden (die ken ik ‘gelukkig’ niet) en ik denk dat ik nu pas echt besef dat mijn lieve (oude) vriendinnetje echt weg is.
Ook zit ik op een andere school dus vrijwel niemand denkt er aan en ze is gecremeerd. Dus als ik ‘naar haar toe wil’ moet ik naar mijn oude school maar dat vind ik ook zo raar en dhgaf;ioj;iaeohgiajfae ik kan het niet. ik mis haar te erg.

Heel veel sterkte hiermee. Probeer er zoveel mogelijk met je ouders of vrienden over te praten, dat helpt echt. Desnoods praat je met meiden hier.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar heel veel sterkte meid!

Praat er in ieder geval veel over met anderen! Het lucht op (: Heel veel sterkte ermee!

Dankjewel. Ik weet wel dat praten helpt maar ik wil mijn vriendinnen dan weer niet tot last zijn want die weten ook niet echt wat ze moeten zeggen oid, we voelen ons allemaal hetzelfde (de overleden vriendin zat tot een half jaar terug ook in de vriendengroep) maar het lijkt met hen weer een beetje oke te gaan en dan wil ik ze niet lastig vallen ofzo.

Ik denk dat je best naar die andere school kan meid, ik weet niet hoe groot die school is maar bij mij kende niemand iedereen en kon iedereen eigenlijk overal komen :slightly_smiling_face: heel veel sterkte. Ik weet niet of je ooit bij haar thuis kwam, maar je kan misschien ook met haar familie praten. <3

Heel veel sterkte! Ik weet hoe het is om iemand dierbaar te verliezen.
:sob::muscle:

2 meiden uit mijn klas zijn een maand geleden op vrijdag ook een vriendin verloren :O.
Maar als je wilt praten kun je altijd noten! Heel veel sterkte! X

Jullie zijn allemaal heeeeeel erg lief, dankjewel. <3

Bij ons kende elkaar iedereen wel Pianissimo dus ze weten ook dat ik van school af ben en bevriend was met haar dus op zich kan het wel maar het voelt ook heel raar haha.
En ik kwam nooit bij haar thuis nee.

Ah, wat rot voor je, heel veel sterkte! :sob::muscle:

Sterkte meid :sob::muscle:

Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde! Ook heel toevallig omdat jullie beiden een vriendin waren van het meisje dat overleden is… Ik denk dat je vriendinnen het erg niet vinden als je bij hun uithuilt/erover praat. Heel veel sterkte meid!

Heeel veel sterkte :hugs: :hugs:

heel erg veel sterkte meis, het is helemaal niet gek dat je je zo nu voelt, dat is juist heel normaal! als je moet huilen moet je het gewoon laten komen en niet opkroppen. je mag me altijd noten! :sob::muscle: :hugs:

Heel veel sterkte meisje. Praat er over en krop geen gevoelens op!