Vriendin or not?

Ik heb een probleempje.

Ik heb een vriendin M. en we zijn hele goede vriendinnen, ik vertel altijd al mijn geheimen aan haar en zij aan mij. Maar de laatste tijd ga ik ook om met een andere vriendin (R) die ik superlief vind. Ik heb dus tegen M. gezegd dat ik meer met mijn andere vriendin gemeen heb qua hobby’s enzo. Maar elke keer als we nu een gesprek hebben is dat haar excuus waarom ik niet met haar zou moeten praten. Dan zegt ze elke keer: Nou ik ga wel want je kan toch wel met R praten…En voor de rest doet ze op school ook best wel onaardig naar mij. Eerder zaten we ook altijd naast elkaar, en nu heeft ze iemand anders waarnaast ze iedere les zit, en ze laat mij gewoon zitten. Ik vind wel dat ze naast iemand anders mag zitten maar ze hoeft toch niet zo onaardig naar mij te doen…?

ik zit er heel erg mee want we hebben nu ook al een soort van ruzie via Facebook en ik wil niet dat het erger word en ook in de klas enzo begint op te vallen. Want we hebben allebei dezelfde vriendinnengroep en ik wil niet dat die uit elkaar wordt gedreven door mij of haar…

Als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag! xxx

Ik kan niet meer zeggen dan dit; Praat het uit!

Praat met haar erover, of praat het uit. En hoe oud zijn jullie?

we zijn allebei 14, maar ik durf mijn mening nooit zo goed te uiten en zeggen wat ik vind en zij juist heel erg… dus ik denk dat ik dan uiteindelijk er niks mee opschiet, maar dat zij zich wel beter voelt…

Ik denk dat je dit beter kan posten in een ander topic
Dit valt niet echt onder onzin.
Lifestyle misschien.

En probeer het inderdaad uit te praten.

ooh sorry, ik heb dit nog niet zolang! ik heb ook geen idee wat lifestyle betekent maar ik zou er in het vervolg beter op letten!

Geeft niks.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/