Iemand help!
Mijn beste vriendin heeft een naakt foto! Veel gedoe, maar hoe kan ik haar vrolijk maken? Iemand tips? ze ziet het niet meer zitten…
Liefss
Iemand help!
Mijn beste vriendin heeft een naakt foto! Veel gedoe, maar hoe kan ik haar vrolijk maken? Iemand tips? ze ziet het niet meer zitten…
Liefss
uuhm…
posten op dumpert? haha nee grapje, maar goed snap je vraag niet zo goed. als je wil weten wat ze eraan kan doen is de context van de naaktfoto belangrijk, maar dat vraag je niet. als ze niet zo vrolijk is kun je vraagen hoe je iemand kunt opvrolijken, maar dan is dat stuk over de naaktfoto niet zo important lijkt me…
Hoezo ziet ze het niet meer zitten? Ze heeft hem zelf gemaakt lijkt mij.
Isgoed, maak jij er dan ook een?
Ze is gedwongen om de foto te maken. En door dat ze ook bij die jongen in de klas is geplaatst vind ze het steeds erger. De leraren doen er niks meer aan, want ze kunnen niks doen.
Zij moet aangifte doen en zorgen dat de naaktfoto niet (meer) op het internet staat. Je kunt weinig voor haar doen, het is kut en het is logisch dat zij zich nu niet zo vrolijk voelt. Neem het voor haar en zorg voor wat afleiding door leuke dingen te ondernemen.
(Ik snap de onnodige reacties hier trouwens niet, als je haar niet wilt/kunt helpen zeg dan niks. Dit lijkt me een vrij normale vraag en iets wat veel vaker voorkomt.)
Ik zal tegen haar zeggen dat het beter is dat ze aangifte moet gaan doen. Vanmiddag gaan mijn vriendin en ik gezellig naar de film, hopelijk vrolijk ik haar daar mee op!
Bedankt voor de tip!
Graag gedaan! De kans is groot dat de politie weinig kan doen vanwege geen harde bewijzen, maar dan is ieder geval zijn naam bekent.
Iedereen die hem door heeft gestuurd krijgt een boete, en school moet die gene schorsen… gebeurt bij ons op school nogal vaak.
vrolijk haar op door leuke dingen te doen en inderdaad, aangifte doen als het al op internet verspreid staat
Ja op de school van mijn dochter ook.