Vriendin op zelfde jongen

Ik ben verliefd op jongen uit mijn klas. En mijn vriendin ook. Ik had eerst gezegd van dat ik hem een beetje leuk vond en toen daarna toej ik merkte dat zei hem ook leuk vond. Zei ik nee gewoon leuk als vroinden was grapje. En nu vind ze hem heel leuk en ik ook ik zeg tegen haar dat ik hem niet leuk vind om haar niet te kwetswn. Ik wil het graag vertellen maar moet dat wel. Onze andere vriendin (zijn met ze drieen) weet het van mij en ze zegt dat ik het niet moet vertellen misschien gaat onze vriendschap daardoor kapot. Wat miet ik doen. Oh en ik weet ook wel dat die jongen mij niet leuk vind maar het is gewoon een kut gevoel om het te verzwijgen :hammer: :rage:

Ik zou tegen haar zeggen dat jij hem ook leuk vind, maar dat je met haar wilt afspreken dat jij niks met hem zult doen als zij dat ook niet doet. Leg hierbij ook uit dat je dit wilt afspreken omdat je die jongen niet tussen jullie vriendschap in wilt laten staan, omdat je haar als vriendin te belangrijk daarvoor vind. Dan zal ze het vast wel begrijpen!

Hoe onvoorspelbaar liefde ook kan zijn,als die vriendin iets met die jongen gaan doen is dat echt een kutstreek. Je mag dan ook best tegen haar zeggen dat je hem nog steeds leuk vind, en indd met haar afspreken dat jullie beiden hier niks mee gaan doen. Jullie zijn vriendinnen, daar is zo’n jongen niks bij.

Begin beide niks met die jongen. Jullie vriendschap is veel belangrijker! Je bent nog jong dus die jongen is vast nog lang niet de ware voor één van jullie. Laat een goede vriendschap nooit verpesten door een jongen!

Ik zou het gwn eerlijk vertellen tegen je vriendin. Als je het verzwijgt en ze er later achter komt dan is de kans groter dat de vriendschap kapot gaat dan dat je het haar eerlijk vertelt. Al is het moeilijk om het te zeggen, ik weet zeker dat het je lukt. Probeer samen een oplossing te zoeken :slightly_smiling_face: x

dit vind ik ook!
die vriendin word vast wel op iemand anders, een veeel knappere jongen :wink:
haha