Vriendin op vakantie, een grote hell.

Het is raar om je als ‘knulletje’ hier te registreren, maar ik moest even wat advies hebben…

M’n vriendin is vandaag vertrokken voor 8 dagen, met een vriendin. Een echte uitgaans-vakantie. We hebben inmiddels bijna 2 jaar een relatie, en ik ben echt heel erg gelukkig met m’n meisje. Ze heeft autisme waardoor onze relatie nog sterker is, vind ik zelf. We hebben vaak ruzie gemaakt de eerste maanden maar het maakt haar het leukste meisje op aarde. Ze vertrouwt me als 1 van de weinige, en dat maakt het zo sterk en fijn. Een relatie met autisme maakt het altijd wat moeilijker. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn eigen uitgaans-vakantie afgezegd omdat ze daat echt niet tegen zou kunnen, zei ze heel eerlijk.

Nu wil ik graag advies hoe ik dit overleef, zo lang zonder m’n meisje…

‘‘In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)’’
http://forum.girlscene.nl/forum/regels/