Vriendin op mijn netflix!

Heeyy,
Ik heb vraagje :sob::muscle:
Ik heb dus een netflix account, hier log ik soms in op de laptop van mijn vriendin (op je laptop blijf je ingelogt). We kijken dan samen films enzo. Maar ik merkte dus laatst dat er allemaal andere films stonden bij verder kijken best wel raar dus. Ik dacht het kan alleen maar die vriendin zijn. Ik vind het helemaal niet erg als ze op mijn account zit, maar zeg het dan wel ff ofz.
Ik vond het dus best wel raar en ik vroeg het ook laatst een keer aan haar, maar ze zei nee.
Ik denk dat ze er wel opzit omdat ze laast vroeg of ik een leuke serie wist ik zei Riverdale en die heb ik dus ook af gekeken (voorzover dat kan). En die stond dus niet meer bij verder kijken, maar toen ze dat vroeg in een x weer wel.
Het is een lang verhaal, ik hoop dat jullie het snappen en misschien weten wat ik moet doen.
Ik vind het dus niet erg dat ze erop zit, maar ik vind het dus vervelend dat ze niks zegt

groetjess,

Kun je het wachtwoord niet veranderen ofzo?

Edit: oh en de volgende keer ff uitloggen nadat je hebt gekeken met haar.

Ik heb ook jaren genoten van vrienden hun acounts maar ik vroeg wel toestemming , Maar omdat zij nee zegt zal ik gewoon je wachtwoord veranderen etc , nu heb ik met zn 3e een account en hebben we allemaal een eigen naam erop zodat we elkaars neflix account niet in de war gooien.

Zeg tegen haar dat je het weet/ziet en dat je het niet erg vindt maar dat je wel vindt dat ze eerlijk moet zijn.

Als je je wachtwoord veranderd logt ie bij de ander dan wel uit?

Volgens mij kun je op alle apparaten tegelijk uitloggen en dan je wachtwoord veranderen. Anders heeft het ook niet zoveel zin.

Als je het wachtwoord verandert, zal zij de volgende keer opnieuw moeten inloggen (wat dus niet lukt). Tenminste, zo ging het hier. Anders zou het hele wachtwoord veranderen geen zin hebben.

je kan trouwens op netflix je activiteiten zien (computers waar je ingelogd staat, en locatie etc. ) Dus dan kan je precies zien of ze inderdaad op je netflix zit. onder instellingen bij “recent device streaming activity”

Ik zou d´r helemaal toegang ontzeggen omdat ze erover gelogen heeft tbh.

Wachtwoord veranderen inderdaad. Wat flauw dat ze het niet eens toegeeft.

Dankjulliewel,
ik heb gezegd dat ik het dus kon zien wie er allemaal op het acc zaten en toen gaf ze het toe.