Vriendin onder 16 jaar op camping Appelhof

Dit jaar gaan we met 7 vriendinnen naar Terschelling toe.
Allemaal zijn we 16, maar op 1 meisje na.
Hoe wordt hier mee omgegaan op de camping? i.v.m. alcoholgebruik en dergelijke…

Alvast bedankt

Volgens mij zijn ze daar aardig streng aan, hoor ik iig van andere jongerencampings.

Dan laat je haar geen drank halen maar wel meezuipen… :wink:

Nee dat is ook de bedoeling. Maar ik heb dingen gehoord over bandjes die je krijgt als je geen 16 jaar bent, en er dus streng op gecontroleerd wordt of je die wel om hebt ja of de nee… En als ze je dan met drank zien, dat dan de hele groep de lul is zeg maar…

Hmm… geen idee. Denk niet dat het heeel erg op zal vallen omdat het merendeel daar wél 16 is, dan moeten ze haar er maar net uitpikken. Ze kan ook een vervalst kopietje van d’r ID meenemen of een stickertje plakken.

Dat kun je beter laten, kun je een hoge boete op krijgen.

Drink niet?

Had inderdaad het idee geweest, maar dat doen de meeste 16 jarigen wel. En daar gaat het topic niet over :wink:

De meeste 16 jarige ja. Maar zij is niet 16.

Ja het spijt me zeer, maar een andere oplossing is er simpelweg niet. Er wordt tegenwoordig streng gecontroleerd, zeker daar.

ik ben er vorig jaar geweest, ze zijn wel streng qua wie er op de camping komen enzo, je mag alleen als je daar ook hoort zegmaar. Maar verder zijn ze heel makkelijk.

Alsof iedereen die daar 15 is heel de vakantie nuchter blijft. Dat hou je toch niet echt tegen

Nee, je bent pas ‘strafbaar’ als je het aan een politieagent laat zien, als je het gewoon bij een discotheek oid laat zien is het niet ‘erg’, en als ze het doorhebben is het enige wat ze kunnen doen je eruit gooien (ja ik heb dit een keer uitgezocht).

Je krijgt een ander kleur bandje, waardoor je kan zien dat je jonger bent. Als je betrapt word op drinken dan, denk ik wel dat je er afgekickt word.

Tuurlijk wel. Toen mijn vriend er was waren een paar 15 jarigen de camping af getrapt omdat ze dronken. Regels zijn regels en als ze je pakken moet je de consequenties maar accepteren.

Laatst op het nieuws geweest he.
Onder de 16 mag je best de camping op, maar strenge controle op alcoholgebruik.