vriendin of vriendje?

Helemaal mee eens!

Als je vriendin zegt dat je niet met hem moet nemen omdat zij je dan nooit vergeeft, vind ik haar geen goeie vriendin.
als jij verliefd op iemand bent moet je er gewoon voor gaan.

ik zou je vriendin kiezen want
vriendschap gaat voor alles;

hoeveel betekend je vriendin voor jou?
opzich zou ze uit jaloezie niet zulke opmerkingen moeten maken
maar juist blij voor je moeten zijn
als jij weet dat t echt een goede vriendin is die je kan vertrouwen en jou niet zomaar zal laten vallen, zou ik voor haar kiezen.

:ok_woman:

een vriendin laat je nie kiezen, het is normaal dat je vriendin het erg vindt, maar als ze een echte vriendin was, zou ze da nooit zo zeggen en zou ze het je gunnen, zoals jij het haar denk ik ook wel zou gunnen. Maar een vriendin laat je volgens mij niet voor een vriendje zitten, vriendschap gaat boven een jongen, die je zeker zal kweten; wel stom da ze die dingen tegen je zei, want als echte vriendin zou je haar nooit laten zitten denk ik.

Dumpen die vriendin!
Als zij jou die jongen niet gunt is ze geen goede vrienden.
Dat mag je haar ook best vertellen trouwens!

ze zei het niet tegen mij maar tegen een hele goede vriendin van me…
dus die zei het toen tegen mij .

up

het is niet eerlijk van jou vriendin dat ze jou niet die jongen gunt.
Maar ik zou toch voor mijn vriendin kiezen zeker als het mijn beste vriendin is.

Ga naar dat meisje toe en recht in haar gezicht waar het op staat. Waar slaat het op dat jij móet kiezen. Hij kiest voor jou, niet voor haar. Ik zou gewoon voor hem gaan, als ze een échte vriendin is komt ze wel terug

Als zij een echte vriendin was, gunde zij jou hem wel… (’’: ipv kinderachtige dingen zeggen.

ze is pas een jaar ong mijn vriendin. maar ik vind het toch kut om haar zo te kwetsen… maar aan de andere kant zie ik er ook heel erg tegenop om hem dan af te wijzen ;o

Als zij een vriendin was, dan gunde zij hem jou wel, aangezien er miljoenen/triljoenen jongens op de wereld rondlopen, en hij vind jou toch leuk? je kan niemand dwingen hoor…

ik ga volgende week met hem uit .