Vriendin of niet ? help :c

helpp, ik heb een vriendin. Ze was vroeger m’n beste vriendin en het is altijd super erg gezellig met haar en ik was heel erg blij dat ze een vriendin van me is. Maar ik zie haar nu nauwelijks nog en ze heeft laatst ontzettend erg met een andere vriendin over me lopen roddelen. Ik heb alles gehoord wat ze zei en ik vind het echt erg. Ik wil haar niet vergeven maar ik weet zeker dat ik haar ga missen, maar ik ben wel onwijs boos op haar dat ze dit heeft gedaan.
Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik weet niet of ik haar voor de zoveelste keer moet vergeven of haar gewoon laten gaan, ze heeft dit al zo vaak geflikt, en vriendinnen roddelen toch niet zo erg over elkaar…

Geen contact meer met haar zoeken. Het is hard voor haar, maar dat is juist de bedoeling, want zo laat je merken dat je het leuk hebt zonder haar (ook als je dat niet hebt, gewoon doen alsof je het leuk hebt zonder haar, dan gaat ze je langzaam misschien missen).
Wat een fake vriendin zeg, pff. Dat ze over je roddelt zegt volgens mij al genoeg, kom op zeg. Als het een échte vriendin was zou ze nóóit over je roddelen, alleen positief over je ‘roddelen’ maar niet negatief.

Ah dat is echt heel triest. En als die andere je laten vallen omdat je niet meer met haar omgaat, zijn dat ook geen echte vrienden. Zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk.

Klinkt heel vervelend … Ik had vroeger ook een hele goede vriendin, die later omging met andere mensen, zich anders ging gedragen, ook tegenover mij. In het begin kon ik er boos om worden. Het is vervelend om een goede vriendin te verliezen. Maar uiteindelijk is het inderdaad een kwestie van laten leven. Als die andere vrienden (die graag willen dat je het goed maakt) een beetje begrip hebben begrijpen ze indd ook wel dat je niet graag meer met haar om gaat.

je bent haar beter kwijt dan rijk,zo’n vriendin wil je toch niet?
dumpen haar

Dumpen die hap!

Alleen al het feit dat ze over je roddelt is het niet waard om haar een vriendin te noemen.

Wat de rest zegt, dumpen die handel.

Wat een vreselijke “vriendin”! Laten gaan zo’n mens!

Dat kun je geen vriendin noemen.