Vriendin nog nooit gezien.

Hey! Ik heb van de zomer een meisje op twitter leren kennen, echt een fantastische vriendin geworden maar we hebben nog nooit afgesproken en dat zijn we vrijdag van plan. Ik vrees alleen dat dit nogal een toch wel awkward situatie word :stuck_out_tongue: dus wat kan ik doen /zeggen tegen haar zodat het niet vreemd word? :stuck_out_tongue:

be honest (wees eerlijk)

Wordt het niet. Als jullie echt veel met elkaar praten, dan valt er genoeg om over te kletsen. Gewoon niet bang voor zijn, dan gebeurt het ook niet.

Hahah ik ken het! Ik heb een vriendin ook leren kennen via social media, en ben begin dit jaar een paar dagen bij haar geweest. Mij is het heel erg goed bevallen! Net of je elkaar al duizend jaar kent en elkaar al heel veel hebt gezien! Wees niet bang en ga gewoon lekker kletsen met elkaar! Wat waarschijnlijk hebben jullie dat al vaak gedaan! :wink: Komt wel goed! En misschien is het leuk een kadootje te kopen? Dan heb je al een opening!
Heel veel succes en plezier meid!

Ga iets doen waar je druk bent, zoals een pretpark?

heel erg bedankt! en goeie tips! was iedereen maar zo vriendelijk als jij! :slightly_smiling_face:

klinkt goed, maar we hadden al in het stad afgesproken, bedankt voor de reactie.

Nou ja, in de stad is ook genoeg te doen, dus ik denk niet dat het awkward is. Als je op twitter enzo goed kunt kletsen, waarom dan niet in t echt? 1 van mijn beste vriendinnen heb ik ook via via leren kennen, na 4 jaar hebben we afgesproken en ze was echt nog veel leuker in het echt. Nu spreken we vaker af, en altijd is het gezellig (:

oke! bedankt! ik geloof dat dit nog goed komt :grin:

Niet bang zijn, maak je niet te druk, heb je niks aan. En zoals hier al is gezegd, als jullie heel goed met elkaar kunnen praten met als het ware twee schermen ertussen, waarom dan niet zonder?

Hahah geen dank hoor meid! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben en veel vaker af gaan spreken! Hebben ik en die vriendin ook gedaan en zijn zelfs in de zomer met elkaar op vakantie geweest! Ga leuke dingen doen en geniet ervan! Als het een echte vriendin is, dan maakt de afstand niks uit! :slightly_smiling_face:

true! :grin:

bedankt voor de tips iedereen, kzal het wel redden vrijdag wish me luck :grin: ty! xx

Gewoon op je af laten komen, het komt wel in orde :slightly_smiling_face:
Ik heb ook al afgesproken met mensen van het internet en het was eigenlijk nooit awkward. Veel plezier!

dankje!

Ik ken mijn vriendin nog uit de ‘kindertent tijd’ lol.
We spraken elkaar een jaar en toen we naar het zelfde concert gingen besloten we af te spreken… Hadden zat tegen elkaar te vertellen! :slightly_smiling_face:

neem een vriendin mee, voor de zekerheid…